news08.net/ads.txt

זה העבריין מיבנה שהניח מטען חבלה ביישוב ארסוף

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית משפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד יהונתן בן דוד (21) מיבנה, איתמר גטהון (21), האבטה טאפרה (21), נתנאל זלקה (20) מראשון לציון וקטין נוסף בן 16

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין רחל חלק, המונה ארבעה אישומים, נגד יהונתן בן דוד (21) מיבנה, איתמר גטהון (21), האבטה טאפרה (21), נתנאל זלקה (20) מראשון לציון וקטין נוסף בן 16 – עולה כי בין הנאשמים ישנה היכרות מוקדמת.

בחודש אוגוסט האחרון בן דוד, גטהון, טאפרה וזלקה קשרו קשר להצית בית עסק ברעננה. לצורך כך הצטיידו ברכב, מכלי דלק ואופנוע עם לוחית רישוי מזויפת. טאפרה וזלקה הגיעו בקטנוע לבית העסק כשבן דוד וגטהון ממתינים להם ברכב בראשון לציון, וטאפרה שפך את מיכל הדלק בכניסה לבית העסק והצית אותו. אחרי שראה שפרצה אש, רץ בחזרה לקטנוע והשניים נמלטו מהמקום בחזרה לראשון לציון, שם פגשו את בן דוד וגטהון שהמתינו להם ברכב, חברו אליהם ונסעו לתל אביב. כתוצאה מההצתה נגרם לבית העסק נזק בשווי של כ- 27 אלף שקלים.

במועד אחר בחודש אוגוסט, נסעו בן דוד, גטהון וטאפרה ברכב בעיר ראשון לציון, ושלחו את הקטין להגיע לרחוב מסוים בעיר. הקטין החל לצעוד לכיוון כשבדרך, החלו חילופי יריות באמצעות אקדחים מצידו של הקטין וכלפיו על ידי אחרים שזהותם אינה ידועה, בלב שכונת מגורים. מיד אחרי הירי, הקטין דיווח על כך לטאפרה “שחררתי עליהם את המחסנית” והמעורבים הגיעו למקום ואספו את הקטין ברכבם. כתוצאה מהירי נפגעו שני כלי רכב חונים.

כמה ימים לאחר מקרה זה, גטהון קשר עם בן דוד, הקטין ואדם נוסף להטמין מטען חבלה. לצורך כך, נסעו בן דוד והקטין לכיוון הישוב ארסוף מצוידים במטען חבלה, ובדרך החליפו את לוחית הזיהוי של הרכב. כשהגיעו לבניין מגורים בארסוף, אחד הנאשמים ירד מהרכב והניח את מטען החבלה על גרם המדרגות וניסה להדליק אותו, בניסיון השני המטען נדלק ולאחר הפיצוץ השניים נמלטו מהמקום.

בהמשך לאירוע זה, שוב קשר גטהון עם אחר ועם בן דוד והקטין קשר להטמין מטען חבלה. לכן נסעו בן דוד והקטין מצוידים במטען חבלה, שוב החליפו את לוחית הרישוי של הרכב בדרכם לארסוף, במהלך הנסיעה, ירד הקטין מהרכב והחליף פעם נוספת את לוחית הרישוי. אולם בדרכם לישוב, נעצרו על ידי כוחות המשטרה עוד לפני שהספיקו להגיע ליעד ולהניח את המטען.

כתב האישום מייחס לבן דוד, גטהון, טאפרה וזלקה עבירות של קשר לפשע, הצתה, לבן דוד, גטהון ולקטין מיוחסות עבירות של קשר לפשע, ניסיון לחבול בחומר נפיץ, נשיאת נשק, שינוי זהות של רכב או של חלק של רכב. לקטין מיוחסת עבירת ירי מנשק חם.

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה והסביבה לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן