news08.net/ads.txt

זוג צעיר סירב לעטות מסיכה בבית החולים קפלן: “בושה וחרפה. אתם תהיו כוכבי רשת” – צפו בתיעוד

זוג צעיר מיהרו הבוקר (רביעי) לחדר הלידה בבית החולים קפלן לאחר שהאישה קיבלה צירים. בעודם מחכים לטיפול רפואי, נתקלו הזוג במאבטח שציין בפניהם שעל חובת האישה היולדת לעטות מסיכה בעת הטיפול. הבעל, שלא אהב בלשון המעטה את ההנחיה, שלף את המצלמה והטיח בפניי צוות האחיות כי יתבע אותם. בי”ח קפלן מסר: “המסכה היא אמצעי הגנה הטוב ביותר מפני הדבקה בנגיף הקורונה”.

הזוג, שהו יחדיו בבית החולים קפלן ברחובות, והמתינו במיון יולדות לטיפול רפואי. האישה, התבקשה בפניי המאבטח לעטות מסיכה עקב הנחיות צו הבריאות, אך בעלה לא אהב בלשון המעטה את דבריו, שלף מצלמה והחל לתעד: “בושה וחרפה”, סינן לעבר הצוות הרפואי, “היא לא יכולה לעטות את המסיכה כי היא נחנקת. כמו שאתה רואה, היא עם צירי לידה. יש חוק במדינה הזו וגם בהוראות משרד הבריאות, אדם שמצבו הרפואי לא טוב, לא יכול לעטות מסיכה”. המאבטח התעקש והודיע לבעל שזהו הנחיה של הצוות הרפואי במקום. כעבור מספר דקות, הבעל כיוון את המצלמה לעבר עובדות הקבלה וסינן לעברם, “אני לא אפסיק לצלם ואתם תהיו כוכבות רשת, ותהיו חלק מהתביעה בעניין הזה”. “לא יכולה לעטות מסיכה, קשה לי”, האישה אמרה במפורשות. המאבטח שאבד עצות, הזמין לזוג הצעיר משטרה וציין בפניהם כי “הם יסבירו לזוג את הנחיות צו הבריאות”.

מבדיקה של חדשות 08 עולה כי בבית חולים שיבא, נכתב במופרשות כי היולדת והמלווה מחויבים להסתובב עם מסכה בקבלה במיון יולדות, בחדרי הלידה ובחדרי האשפוז. בלידה היולדת רשאית להסיר את המסכה אם אינה נוחה לה.

תגובת ביה״ח קפלן: ״כידוע, המסכה היא אמצעי הגנה הטוב ביותר מפני הדבקה בנגיף הקורונה. אנו מקפידים בבית החולים על הנחיות משרד הבריאות בנושא חבישת המסכה וזאת למען בריאות המבקרים והצוות המטפל.
חשוב להדגיש כי הנשים המגיעות למיון יולדות מחויבות בחבישת מסכה ומקפידות לשמור על כללים אלו. עוד יש לציין, כי בעת לידה פעילה, היולדת נמצאת בתוך חדר לידה פרטי ללא מסיכה והצוות מתמגן בהתאם״.

צפו בסרטון, באדיבות עמאר אסדי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן