news08.net/ads.txt

הקלף שלכם לשנה הקרובה | זו התחזית השנתית לשנת תשפ”ג – אל תפספסו!!

תחזית שנתית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשנת תשפ”ג
מבית מדרשו של עוזי הכוהן.

תשפ”ג – מזל טלה:

קלף הטארוט השנתי שמייצג את בני מזל טלה בשנת תשפ”ג הוא קלף המרכבה. שנת תשפ”ג היא שנה חיובית במהותה. כדי שתוכלו בשנה זו להתקדם בצורה יעילה, יהיה עליכם לדעת כיצד לתמרן בין כוחות מנוגדים כיצד לתמרן בין חוסר חשק לחשק ובין רצון לאי רצון. הקלף השנתי מזמין את בני מזל טלה להתחבר למודעות עצמית על מנת שיוכלו להשיג שליטה מיטבית על חייהם. על ידי תהליך של מודעות עצמית תוכלו להתמודד עם קשיים/פחדים/אתגרים שמצפים לכם במשך השנה. זו שנה טובה להכרויות ולחיבורים רגשיים שיש בכוחם להוביל לעבר חתונה או הקמת בית. בשנה זו יש להקפיד על בחירות נכנות ובמידה ואתם מתקשים לבחור בכוחות עצמכם, מומלץ בחום לפנות לייעוץ והכוונה של איש מקצוע שיוכל לעזור לכם להגיע להחלטות הנכונות ביותר בעבורכם. התעוררות רוחנית והתקרבות לעולם הרוח פותחת לכם נתיבים חדשים לצמיחה אישית ורוחנית כאחד. טיפ לשנה טובה יותר: להתחבר לחזון פנימי. חזון פנימי הוא השלב הראשון בדרך ליצירת המציאות שבה אתם חפצים. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ”ג – מזל שור:

קלף הטארוט שמייצג את בני מזל שור בשנת תשפ”ג הוא קלף השטן. הקלף השנתי מזמין אתכם השוורים לבדוק בשנה זו היטב את המניעים שלכם ולברר עם עצמכם אם אתם פועלים מתוך שיעבוד או כבילות ליצרים כאלו ואחרים, לדעות קדמות ולפחדים. בשנה זו תיחשפו למקרים של שתלטנות וכוחנות. בשנה זו היה עליכם להקפיד שהתאוות שלכם לא ישלוט בכם ורק חיבור לאמונה שמגובה בחשיבה חיובית תאפשר לכם לעשות זאת בהצלחה. זו היא שנה חומרית במהותה ולכן נושאים כלכלים כגון: כספיים, שכר וביטחון כללי עולים בשנה זו על הפרק ויעסיקו אתכם מאוד. כדי להימנע מאכזבות ומפח נפש על רקע כלכלי, מומלץ לכם בשנה זו לשמור את כספכם במקום בטוח ולהימנע מהשקעות חפוזות ומעסקאות מפתות בקיצור שמרו על כספכם.. בשנה זו, חשוב מאוד לחדד את היכולת שלכם להדוף אנרגיות שליליות, עין הרע, מחשבות שליליות וכדומה מומלץ לומר בכל בוקר את מזמור לא’ בתהלים שנחשב כסגולה יעילה נגד עין הרע. בשנה זו הנטייה למחלוקת רבה מאוד והיה עליכם להקפיד שלא להיגרר למריבות וויכוחים שיעכירו את האווירה. התמכרות לתאוות הגוף וכניעה לרצון היצר עשויים לשבש את שגרת יומכם לכן הקפידו לעמוד על ההבדל בין צורך בריא להתמכרות מסוכנת. טיפ לשנה טובה יותר: “ללכת נגד הזרם.” שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ”ג – מזל תאומים:

קלף הטארוט שמייצג את בניי מזל תאומים בשנת תשפ”ג הוא קלף 6 החרבות. המסר העיקרי שהקלף מבקש להעביר לבני מזל תאומים מדבר על נכונות מצדכם לקבל עזרה מבלי שהיא תגרום לאיזה שהיא בושה או תעיד על חולשה. הקלף השנתי מזמין אתכם להיפתח לקבלת עזרה ולהשתמש בעזרה הזו כמקפצה כדי לקדם את עצמכם בכל תחום נושא או עניין. בשנה זו יש להימנע מלברוח מהבעיות שמפריעות לכם. תשפ”ג היא שנה רווית מחשבות ונושאים חברתיים/ פולטיים יהוו חלק גדול מזמנה. היכולת לפרגן לאחרים מתוך מקום אמיתי תאפשר לכם להציג את עצמכם באור חיובי. חופשה, מסעה או טיל עולים בשנה זו על הפרק ויש חשיפה למקומות חדשים. זו שנה טובה ללמידה התפתחות מקצועית ורכישת ידע. בתשפ”ג הבית והמשפחה תופסים חלק נכבד מזמנכם טיפ לשנה טובה יותר: להתחבר בשנה זו אל הטבע, לצאת ולראות קצת ירוק בעניים. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ”ג – מזל סרטן:

הקלף הטארוט שמייצג את בני מזל סרטן בתשפ”ג הוא קלף 10 החרבות. זו שנה של סגירת מעגל פתיחתו של מעגל חדש וטוב יותר. זו היא שנה של התחלות חדשות, בעלות גוון אופטימי. זו שנה רווית מחשבות שהמוטיב העקרי שלה יהיה היכולת שלכם לא להיגרר וליפול אל תוך מרה שחורה. הימנעו מחשיבה שלילית עד כמה שניתן ונסו בכל עת לדבוק באור. בשנה זו על בני מזל סרטן להתמודד אל מול תשישות נפשית ועייפות פיזית כאחד. טיפולים אנרגטים כגון: הילנג, רייקי או שטיפה אנרגטית יש בכוחם להטעין אתכם מחדש. בשנה זו הפסיכולוגיה משפיעה לכם על הביולוגיה והנטייה שלכם לדאגנות יתר עשוייה לגרום למערכת החיסון שלכם להיחלש הקפדה על תזונה נכונה ועשיית פעילות גופנית מתונה תשפר את הרגשתכם. טיפ לשנה טוב יותר: בשנה זו נסו לקרוא את שפת הסימנים… שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ”ג – מזל אריה:

קלף הטארוט שמייצג את בני מזל אריה בשנת תשפ”ג הוא קלף הכוכב. הקלף מעיד על כך שבעבור רבים מהאריות, זו שנה חיובית ביותר הרעיון שניצב בסיס של שנה זו מדבר על היכולת שלכם להתחבר אל זרימה וחשיבה חיובית. הקלף השנתי שלכם מזמין אתכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה בעצמכם ותהליכי החיים. זו שנה טובה להגשים דברים ולהוציא אל הפועל תוכניות ופעולות לטווח ארוך. בשנה זו מומלץ להתחבר לקווה, אל הרמונייה ואל אופטמיות. זו שנה טובה להתחבר אל הטבע ואל אמא אדמה. תשפ”ג היא שנה של חשיפה עצמית וגלוי עצמי ולעוסקים בתרבות אומנות ויצירה צפויים הצלחות יפות. המהות של השנה היא רוחנית מעיקרה והתחברות לתודעת השפע תאפשר לכם להינות מכל מה שיש לשנה הזו להציע לכם. טיפ לשנה טובה יותר: להיות מאושרים בחלקכם. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ”ג – מזל בתולה:

קלף הטארוט השנתי שמייצג את בנ מזל בתולה הוא קלף הכוח. הקלף מעיד כי השנה של בני מזל בתולה היא שנה חיובית מאוד בעבורם. המהות הרוחנית של שנה זו מדברת על היכולת שלכם לשלוט ולמשול ביצירים שלכם. זו היא שנה טובה להתחבר אל כוח, עוצמה, תעוזה, שליטה פנימית וכוח רוחני. התחברות אל המנהיג שקיים בתוככם תאפשר לכם לצעוד לעבר שינוי חיובי הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית. כדי להפיק את המיטב משנת תשפ”ג ולהשיג את מבוקשכם,  מזמין אתכם הקלף השנתי להתחבר אל כוחות רכים ועדינים ולהימנע מכוחניות, ביקורתיות ואגרסיביות.. זו שנה טובה למיסוד ולשיתופי פעולה הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית. היכולת שלכם לדחות סיפוקים ולהיעזר הסבלנות חשובה מאוד והיא זו שתאפשר לכם להימנע מתחושות שליליות. טיפ לשנה טובה יותר: להאמין בניסים…שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ”ג – מזל מאזניים:

קלף הטארוט השנתי שמייצג את בני מזל מאזניים בשנת תשפ”ג הוא קלף נסיך החרבות.. הקלף השנתי שלכם מעיד על כך ששנת תשפ”ג היא שנה דומיננטית, שנה פעלתנית, תוססת ורווית תנועה ועשייה. זו שנה נהדרת להרחבת אופקים ולרכישת חכמה וידע. מילת המפתח של שנה זו היא אסרטביות ונחישות. הקלף השנתי ממליץ לבני מזל מאזניים לקבל בשנה זו את ההחלטות שלהם על פי ההגיון ולא על פי הרגש. זו שנה תקשרותית מאוד שתאפשר לכם להציג את עצמכם באור חיובי. בשנה זו ייתכן טשטוש של הגבולות בין טוב לרע ולכן, היה עליכם להיזהר בלשנוכם ולהקפיד להיתנסח נכון ולא לומר דבר מה שאולי בעתיד שתצטערו עליו. שנת תשפ”ג היא שנה של התחלות חדשות ושל עשייה חדשה וחיובית. טיפ לשנה טובה יותר: להסכים להשטתות.. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ”ג – מזל עקרב:

קלף הטארוט השנתי שמייצג את בני מזל עקרב בתשפ”ג הוא קלף מלכת הגביעים. הקלף מעיד על כך שהשנה שבפתח חיובית בעבורכם. הקלף מלמד ששנת תשפ”ג היא שנה רוחנית במהותה ונושאים שקשורים באינטואיציה וברגש על היבטיו השונים יעסיקו אתכם. בשנה זו יש לנהוג בבגרות ובאחריות בכל נושא או עניין שאתם עוסקים בו. היכולת שלכם להתגבר על כעסים ולהפגין שליטה ביצר שלכם תעמוד בשנה זו למבחן. בשנה זו חשוב מאוד לא לינטור טינה או לרכל. כמו כן, נושאים שקשורים בהעצמה אישית והתפתחות רוחנית עולים בשנה תשפ”ג על הפרק ורבים יגלו עניין רב במיסטיקה, בהעצמה אישית והתקרבות לדת ומסורת. עוד מגלה לנו הקלף השנתי, שבשנה זו, אנרגית הפריון חזקה מאוד ולכן  נושאים שקשורים בהריון ולידה או בהקמת של עסק חדש (הבייבי שלכם) או  בהפרייה רוחנית  מקבלים רוח גבית. טיפ לשנה טובה יותר: להשמיע את הקול שלכם… שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ”ג – מזל קשת:

קלף הטארוט השנתי שמייצג את בני מזל קשת בשנת תשפ”ג הוא קלף מלכת המטות. אי לכך ובהתאם לזאת, המוטיב של שנת תשפ”ג מדבר על מנהיגות ויצירתיות. הקלף השנתי מזמין את בני מזל קשת למקם את עצמם במרכז כך תוכלו ב”ה בשנה זו לבטא את הכריזמה ואת היצרתיות שלכם בפני כולם. בשנה זו יש לכם את היכולת להיות במרכז העיניינים להרשים ולהנהיג אחרים. שנת תשפ”ג היא שנה חיובית במהותה והדגש בה יושם בעיק על תחום העבודה והקרירה. זו שנה נהדרת לראות ולהראות האנרגיות סביבכם חיוביות ואם תנצלו זאת בתבונה תוכלו לקדם את עצמכם בצורה חיובית. תשפ”ג שנה טובה לעוסקים באמונות, ביצירה, משחק, שירה ונגינה… נטלית יוזמה, פעלתנות ועשייה יאפשרו לכם למצות את כול הטוב שהשנה הזו יכולה להציע לכם. טיפ לשנה טובה יותר: למצוא את הדומה… שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ”ג – מזל גדי:

קלף הטארוט השנתי שמייצג את בני מזל גדי הוא קלף 5 החרבות. לקלף זה יש שם נוסף והוא מכונה גם “קלף האגו.” הקלף השנתי מלמד על כך ששנה מאתגרת ניצבת בפתח. על מנת לעבור את השנה הזו בכמה שפחות נזקים, יהיה עליכם בני מזל גדי לסגל גמישות מחשבתית  ואף להגיע להשלמה אם אי אלו מגבלות שקיימות בעולמכם. אימוץ של חשיבה שכזו יאפשר לכם להימנע ממאבקי אגו וויכוחים עם הסובבים אתכם. הקלף השנתי מזמין אתכם הגדיים לוותר על הצורך שלכם להוכיח שאתם יודעים הכי טוב ושאתם צודקים. הרשו לעצמכם בשנה זו להיות קצת פחות עקשניים וצודקים ואז תוכלו לתקשר טוב יותר עם הסובבים אתכם ולחוות יותר שיתופי פעולה וחברות. תשפ”ג היא שנה רווית מחשבות והסחות דעת ולכן, היכולת להבדיל בין טפל לעיקר חשובה מאוד בעבורכם. קשרים חברתיים עומדים בשנה זו למבחן. טיפ לשנה טובה יותר: בשנה זו חשוב לדעת לכבד את השונה, לכבד את זה שלא חושב כמוכם…. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ”ג – מזל דלי:

קלף הטארוט השנתי שמייצג את בני מזל דלי בשנת תשפ”ג הוא קלף מלך המטבעות. הקלף השנתי מלמד על כך ששנה חיובית ניצבת בפתח ואכן, שנת תשפ”ג מאירה פניה לבני מזל דלי. המהות של השנה הזו היא מהות חומרית מעיקרה ונושאים שקשורים בביטחון כלכלי, כסף, עסקים ורכוש מקבלים תפנית חיובית שמאפשרת לכם לפעול ממקום נוח יותר ויציב יותר. זו שנה נהדרת לבנות את מעמדכם המקצועי והציבורי. זו שנה טובה להתבססות של דברים קיימים וליצירה של דברים חדשים וטובים. נכונותכם לרתום את עצמכם למען מטרה נעלה תשתלם מאוד בעבורכם ופעולות שיעשו מתוך מקום בוגר ואחראי ישאו ב”ה פירות חיוביים. טיפ לשנה טובה יותר: בשנה זו נסו לגלות יותר רגישות לכול המתרחש בעולמכם.. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ”ג – מזל דגים:

קלף הטארוט השנתי שמייצג את בני מזל דגים בשנת תשפ”ג הוא קלף שמונה המטות. הקלף מצביע על שנה חיובית שניצבת בפתח ובשנה זו המון אנרגיה חיובית ומרץ רב ממתינים לבני מזל דגים שרק ישתמשו בהן בתבונה. זו שנה פעלתנית והדגש בה יושם על תחום העבודה והפרנסה. זו שנה נהדרת להגשים תוכניות ולהוציא אל הפעול רעיונות. בשנה זו הדברים קורים לכם מהירות ולטובה. זו שנה של נסיעות של טיולים ותנועה קדימה ופעולות שיעשו מתוך מקום של אמונה ישאו בעזרת השם פרי. שנת תשפ”ג היא שנה של מפנה חיובי שיאפשר לחרוצים ולמאמינים שביניכם להגשים את שיאפותיכם בכול תחום ובכל עניין. תשפ”ג יכולה להוות מקפצה טובה לקידום מקצועי, ללמידה של תחומי עניין חדשים ולהתמקצעות. טיפ לשנה טובה יותר: להתחבר אל המנצח שבכם. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן