news08.net/ads.txt

זמר חשוד באי דיווח על הכנסות של מיליוני שקלים

יחד עם בת זוגו העלים על פי החשד מיליונים מהשכרת דירה ופעילות מוסיקלית

עדיאל טיירי ומור דהן, בני זוג ממרכז הארץ, נעצרו שוחררו בערבות בחשד להעלמת הכנסות של מיליוני ₪ מהשכרת יחידות דיור מרכז הארץ ומעבודתו של טיירי כזמר.

במסגרת פעילות משותפת של פקיד שומה חקירות מרכז ופקיד שומה רמלה ברשות המסים, עלה החשד כי השניים לא מדווחים על מלוא הכנסותיהם. בעקבות החשדות נפתחה חקירה ובמסגרתה נתפסו בבתיהם של החשודים מסמכים רבים. כמו כן נתפסו בביתה של מור דהן צ’קים ומזומנים בסך מאות אלפי ₪.

ממצאי החקירה עד כה עולה החשד כי בשנים 2015 – 2021 השכירו בני הזוג יחידות דיור רבות במרכז הארץ ולא דיווחו לרשויות המס על הכנסותיהם. ב-2021, דרשה רשות המסים מטיירי להציג לה חוזי שכירות ליחידות דיור שבבעלותו אולם הוא בחר להתעלם מהפנייה. לאחר מכן, ב-2022, הגיש טיירי דו”חות מס שנתיים לשנים 2020 ו-2021 בלבד ובהן דיווח על הכנסות מהשכרת יחידות דיור. על אף שלטיירי לכאורה הכנסות מעבודתו כזמר, אין ביטוי להכנסות אלו בדיווחיו למס הכנסה, גם לא כשכיר.

שופט בית משפט השלום שחרר את בני הזוג בתנאים מגבילים וחקירתם נמשכת.

צילום: ארכיון חדשות 08 freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מיכאל
מיכאל
1 year ago

חשבתי שרק בהייטק עושים מיליונים !!?

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מיכאל
מיכאל
1 year ago

חשבתי שרק בהייטק עושים מיליונים !!?

דילוג לתוכן