news08.net/ads.txt

זעזוע בחוויות | האם מינויו של המנכ”ל החדש, אלרואי אסרף, הינו פוליטי? היו”ר אמיתי כהן: “תושבי רחובות זכו”

שעות ספורות לאחר התפטרותה של ד”ר רוני באום אשר טענה כי מינוי של מנכ”ל חוויות החדש נובע מטעמים פוליטיים – היו”ר אמיתי כהן מכחיש את הדברים ומבהיר: “היה תהליך דמוקרטי וחבל שמציגים זאת כפוליטי. אלרועי כמ”פ בסיירת אגוז יודע להוביל לוחמים, כראש מטה שסגן שר החינוך ידע לעזור לכולם, וגם כמנהל את המנהל הקהילתי הגדול ביותר בירושלים עשה זאת בהצלחה רבה. תושבי רחובות זכו באדם מוכשר שללא ספק מביא איתו רוח חדשה. זה המקום להודות לד”ר רוני באום על השנים היפות בהם עבדנו יחד ומאחל לה הצלחה בהמשך הדרך”.

מקורביו של כהן מדווחים “היה צפוי שאמיתי ישים לידו אדם עליו הוא סומך, להובלת הרשת. חוויות לא במצב טוב כיום, המערכת הזו גדולה, דורשת אדם שמכיר מערכות גדולות והבחירה שנעשתה טבעית, גם כדי להוריד מאמיתי את העול הזה. עכשיו חובת ההוכחה מוטלת על אלרועי ומי שמכיר אותו יודע שהוא מסוגל לספק תפוקה גם בתפקיד המחייב הזה בצורה טובה”.

כזכור,זמן קצר לאחר שרשת חוויות אישרה את מינויו של המנכ”ל החדש, הודיעה ד”ר באום לעומרי וולף מרשם החברות על התפטרותה מכל התפקידים ברשת לרבות תפקידה כמורשית חתימה ודירקטורית.

ד”ר באום ציינה במכתבה כי “במשך חמש שנים תרמתי מזמני וכישורי בהתנדבות מלאה לקידום תחומים רבים ברשת חוויות, בראשם הדאגה לאוכלוסיות המיוחדות ולוותיקי העיר, תחומים אשר זכו להתפתחות אדירה ותקצוב ראוי, מתוך אמונה שלמה שחברה חזקה היא חברה שיודעת לחבק את האוכלוסיות שזקוקות לה יותר מכל. בתמורה זכתה העיר בנתניה אדירה מצד אוכלוסיות אלו ואחרות, שהפכו לאור עבורנו ותרומתן לעיר ומעורבותן בקהילה הפכה למשמעותית ביותר”.

בהמשך כתבה דברים שלא ניתן להעלים מהם עין: “לאור מצבה הלא יציב של הרשת מזה כשנתיים, תוך מאבקי כוח מכוערים ופוליטיים על מינוי מנכ”ל קבוע, ללא שמץ של ראייה מקצועית ולאור בחירתו של מנכ”ל קבוע בעל רקע פוליטי, שצמח במפלגת הבית היהודי שבה חבר יו”ר הרשת ואשר לטעמי, חסר בניסיון הנדרש לנווט את הספינה בזמנים אלו, אין ברצוני לקחת אחריות וחלק בנעשה ברשת חוויות ואין ביכולתי לעשות זאת בלב שלם. אמשיך לתרום לתושבי העיר ולאוכלוסיות המגוונות המתגוררות בה בתפקידי ההתנדבותי כחברת מועצת העיר, אותו אני ממלאה באהבה מזה שש שנים”.

ברור לכל כי העובדה שישנה היכרות מוקדמת בין יו”ר הדירקטוריון למנכ”ל החדש אינה מתקבלת בעין יפה אצל כלל חברי הדירקטוריון. כעת נשאלת השאלה: האם התפטרותה של ד”ר באום יוביל לזעזוע בדירקטוריון לרבות התפטרויות נוספות או לא יזיז דבר? ימים יגידו – אנחנו נמשיך לעקוב.

לאחר 5 שנים, ד"ר רוני באום התפטרה מדירקטוריון חוויות – "לאור מצבה הלא יציב של הרשת, תוך מאבקי כוח מכוערים ופוליטיים"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן