news08.net/ads.txt

חברה למתן אשראי חשבה כי הצ’קים החוזרים מחברה לעבודות תשתית פיתוח עפר – הינם חובות אבודים; בית המשפט פסק אחרת

כסף

חברה לעבודות תשתיות פיתוח עפר לקחה הלוואות וניכתה צ’קים בחברה למתן אשראי ופתרונות מימון ידועה, אולם לא עמדה בתשלומים. הצ’קים שנתנה החברה לעבודות התשתית חזרו כאשר הסכום נאמד במיליוני שקלים.

כסף

לפיכך נפתח תיק בבית המשפט השלום בתל אביב. החברה למתן אשראי ופתרונות המימון, פנתה אל משרד עורכי הדין אדוה עשור, כאשר הייתה בטוחה כי מדובר בחובות אבודים. כאמור מדובר במיליוני שקלים, ולפיכך ניסתה החברה את מזלה דרך עורכת הדין עשור ושות’ – הידועה כמומחית, בין היתר בתחומי ההוצאה לפועל והגבייה. התהליך נמשך כארבעה חודשים, כולל ערעורים בחלק מההחלטות – שהתקבלו, ובסיומו נפסק כנגד החייבים לשלם את מלוא סך התביעה בגובה של 2.3 מיליון שקלים בתוספת ריבית והצמדה, הוצאות משפט ושכר טרחת עורכי הדין שיישאו הפרשי ריבית והצמדה כחוק מיום מתן פסק הדין ועד התשלום בפועל.

לדברי עורך הדין ליאור מלול ממשרדה של עורכת הדין אדוה עשור: “מהתיק הזה אנו למדים כי הליכי גבייה עם דגש על פעולות בזמן נכון, מביאות להשגת הכספים ולא חלילה לחובות אבודים. אני שמח כי בית המשפט הנכבד נתן פסק דין בעניין זה לבקשתנו. חשוב שחברות יבינו כי ניתן להתמודד, אין דבר כזה חוב אבוד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן