חברי הוועדה לבחינת מערך צהרוני גני הילדים התכנסו לישיבתם הראשונה

IMG_3421

הועדה לבחינת מערך צהרוני גני הילדים ברחובות התכנסה לראשונה – אמש. הוועדה כוללת את היועץ הארגוני, אורי אסייג וחברים בה חברת מועצת העיר וחברה בדירקטוריון חוויות – ד”ר רוני באום, מנהלת מחלקת גני הילדים בעיריית רחובות – מזל דהן, מ”מ מנכ”ל רשת חוויות – צביקה מדהלה, יו”ר ההנהגה העירונית ברחובות – 
אורית שרגאי, יו”ר ועדת הצהרונים בהנהגה העירונית – צופית גולן ומרכז נושא צהרוני הגנים, מיקי מרקוביץ’.

כזכור, יו”ר הדירקטוריון של חוויות, עו”ד יניב מרקוביץ’ הכריז על הקמת ועדה, בין היתר, בעקבות מספר תלונות שהתקבלו מהורים לילדים בצהרונים ולאחר שנפגש עמם, לפני כחודש. התהליך הואץ במטרה לבחון את הפניות והאתגרים העומדים בפני רשת הצהרונים ולפעול לשיפור המערך וכאמור נערכה פגישה ראשונה בנושא.

“הרשת מפעילה כ-130 צהרונים, בעזרת צוותים מסורים, תכניות פדגוגיות מקצועיות ותוך תיאום ופיקוח מלא”, נמסר מרשת חוויות. “יחד עם זאת, כאמור, אנו קשובים להורים ונותנים לגורמים מקצועיים וחיצוניים לבחון את הדברים, להמליץ ולשפר ביחד את המערך. בימים אלו הוועדה, בראשות היועץ הארגוני, מר אורי אסייג, החלה לפעול והיא תגיש את המלצותיה ליישום, כאשר המטרה היא לשפר ולייעל את השירות”.

ד”ר רוני באום, המייצגת את חוויות בפאנל המקצועי אמרה לאחר ההתכנסות הראשונה כי “לכולנו בוועדה יש אינטרס משותף – לדאוג לרווחת הילדים. כנציגת רשת חוויות אין לי ספק שזו חובתנו לבחון את עצמנו במטרה שנוכל לספק שירות מיטבי לילדים ולהוריהם. אני מודה לנציגי ההורים על דיון  מכבד וענייני”. יו”ר הועדה, אורי אסייג, הוסיף: “הישיבה התקיימה באווירה מכבדת ועניינית. עלו דברים מורכבים והתנהל דיון ראשוני פתוח עם ניסיונות ללמוד לעומק ולחפש כיוונים. אני מעריך שניתן יהיה להתמודד עם מרבית האתגרים שהוצגו”.

את ההורים מייצגים אורית שרגאי ומיקי מרקוביץ’ אשר מטעמם נמסר: “הנהגת ההורים מכירה בחשיבות הוועדה ושותפות ההורים בה. הדיון נסוב סביב האתגרים הרבים והמורכבים בצהרונים. אין ספק כי מהלך הדיון מהווים אבן דרך בהחזרת אמון ההורים ברשת חוויות. מברכים על הזמנת כלל הורי הצהרונים לדיון בשולחנות עגולים שיתקיים בקרוב”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן