חברי מועדון מודל האו”ם ממודיעין ביקרו בשגרירות הולנד 

תכנית המצוינות “מועדון מודל האו”ם” מכינה את הדור הבא של דיפלומטים ומנהיגים באמצעות חשיפה לעולם הדיפלומטיה, הפוליטיקה הבינלאומית וכישורי דיון מתקדמים

תלמידי מועדון מודל האו”ם מתוודעים לעולם הדיפלומטיה בשגרירות הולנד

תלמידי העיר השתתפו לאחרונה בביקור מיוחד בשגרירות הולנד, כחלק מתוכנית “מועדון מודל האו”ם” שנלמדת  במרחב המצוינות העירוני. המפגש, שנערך בנוכחות השגרירה מריאט סכורמן, חשף את התלמידים לעולם הדיפלומטיה, ושאלו שאלות מעמיקות על נושאים דיפלומטיים ושיתופי פעולה בין ישראל להולנד.

התלמידים תיארו את המפגש כמעניין ומלמד, בו נחשפו לנושאים שונים החל מהעבודה היומיומית בשגרירות ועד לנושאים רחבים יותר כמו הקשרים הדיפלומטיים בין המדינות. השגרירה הביעה הערכה רבה לשאלות המשמעותיות והמעניינות שהועלו על ידי התלמידים. כחלק מהתהליך החינוכי, התלמידים ישתתפו בפגישת זום עם עובד שגרירות ישראל בהולנד, כדי לחוות את התהליך הדיפלומטי במלואו.

תכנית המצוינות “מועדון מודל האו”ם”, המתקיימת בהצלחה רבה בעיר, מכינה את הדור הבא של דיפלומטים ומנהיגים באמצעות חשיפה לעולם הדיפלומטיה, הפוליטיקה הבינלאומית וכישורי דיון מתקדמים. התכנית מיועדת לתלמידי כיתות ט’-יא’ וכוללת 20 מפגשים המועברים במרחב המצוינות העירוני ע”ש תא”ל נתי גולן. במסגרת התכנית לומדים התלמידים  על יחסים בינלאומיים ועל הדין הבינלאומי, כללי הדיון, הפרוצדורות ונהלי הוועדות השונות של האו”ם. זאת תוך שיפור יכולות הדיון, הניתוח וההתבטאות ושיפור משמעותי בשימוש בשפה האנגלית.

רישום לערבי חשיפה להורים ולתלמידים ייפתח במהלך חודשי הקיץ, כשהתוכנית פונה לתלמידים עם יכולת ביטוי טובה באנגלית, מוטיבציה ומוכנות להשקעה בתחום.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעין-מכבים-רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן