חברת האופוזיציה למרקוביץ’: “כל הכבוד על העבודה שלך בנושא הניקיון”

מי אמר שלחברי האופוזיציה לא אכפת ממה שקורה בעיר או שאינם מפרגנים לחברים מהקואליציה? לראייה, היום (שני) הגיעה חברת המועצה עו”ד קארין ברגינסקי אל משרדו של ראש העיר, רחמים מלול בכדי להיוועץ בו. בזמן שהמתינה נתקלה בסגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ ופנתה אליו: “אני רוצה להחמיא לך”, אמרה, “ולומר כל הכבוד על העבודה שלך בנושא הניקיון”. מרקוביץ’, הממונה על נושא חזות העיר ופרויקטים מיוחדים – השיב כי הוא מעריך את הדברים.

כזכור, מרקוביץ’ קצר שבחים רבים לאחר שהעז לפרוץ גבולות ולשתף את הציבור בנושא שהכי מטריד את התושבים: הזבל ברחובות. מאז שהוא מאייש את התפקיד ומקיים פגישות תכופות עם המנכ”ל דורון מילברג, אשר גם לו הנושא משמעותי עד מאוד, העיר נקייה יותר – ואין על כך עוררין.

נראה כי מרקוביץ’ מתכנן שינויים לא מעטים בזמן הקרוב ובקומה השישית ידעו לומר: “אנחנו מקווים שלתושבים תהיה סבלנות, מפני שמרקוביץ’ הגיע לעשות כאן סדר. אנשים כנראה לא מודעים לכך שהוא ‘חולה ניקיון’ אבל מבינים זאת לאט לאט. בעוד חצי שנה, העיר תיראה אחרת לחלוטין”. אנחנו נעקוב.

📷 חושבים סביבה | מלול: "בואו נשכח את התקופה שהייתה – ונשתף פעולה"; מרקוביץ’ לאנשי מחאת הזבל: "אנחנו רואים בכם שותפים ורוצים אתכם כשותפים"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן