news08.net/ads.txt

חבר מועצת קרית גת: “דהרי טעה. ואתם שוב תשלמו את המחיר”

חבר מועצת קרית גת, יקיר שינדלר פרסם רשומה ברשת הפייסבוק ובה הטיח אשמה על החלטתו של ראש העיר, אבירם דהרי לסגור חלק מהצהרונים בבית הספר יד יצחק. “ההורים העובדים שמשלמים ארנונה וגם שילמו עבור הצהרון לא נספרים, הילדים ששוב נשארים ללא מסגרת אחרי התקופה הלא פשוטה הזאת, לא באמת מעניינים אף אחד”.
חבר המועצה, יקיר שינדלר: “דהרי טעה. ואתם שוב תשלמו את המחיר”, כתב שינדלר. “כך באמצע חודש נובמבר זמן רב אחרי שנפתחה שנת הלימודים מודיעה הנהלת הצהרנים בחסות אבירם דהרי על סגירת חלק מצהרונים בבית הספר יד יצחק, ומתי? ערב לפני הסגירה”.
עוד הוסיף: “ההורים העובדים שמשלמים ארנונה וגם שילמו עבור הצהרון לא נספרים, הילדים ששוב נשארים ללא מסגרת אחרי התקופה הלא פשוטה הזאת, לא באמת מעניינים אף אחד. הורים שמנסים לתפוס גורמים למתן פתרונות ערב הגזירה לא זוכים למענה. כי במקום לטפל בתושבים ובשירותים העירוניים דהרי עוסק בריבים עם העובדים, בדיוק כמו שבמקום להיערך לחורף המתקרב דהרי עוסק בריבים עם המועצות הסמוכות. דהרי, בטל את ההחלטה המוזרה הזאת תכנס בבקשה היום את ההורים ובוא נמצא יחד פתרונות, אני אשמח לעמוד לרשותכם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן