news08.net/ads.txt

חבר מועצת קרית גת, יקיר שינדלר בעקבות ההזנחה בכרמי גת: “גירעון עצום אליו נקלענו בעקבות ההתנהלות הבזבזנית של ראש העיר”

בעקבות חשיפת חדשות 08 על הזנחה בכרמי גת: חבר מועצת קרית גת, יקיר שינדלר ער למצוקת תושבי השכונה וזועק כי הבעיה בחוסר הטיפול היא לאו דווקא בתושבים או בחינוך ההורים. אלא לטענתו מדובר בניהול כושל של ראש העיר, אבירם דהרי.

 

כזכור, בכתבה שפרסמנו אתמול, צוין כי תושבים רבים משכונת כרמי גת מתלוננים שכבר זמן רב הם מרגישים שהשכונה פחות נקיה. התלונות המרכזיות הן על ערימות פסולת, עשביה שלא מטופלת, מדרכות לא נקיות. התושבים מתעדים את הלכלוך המצטבר ומעלים לרשת. בשיחה עם המוקד העירוני נאמר: “בעיית הניקיון היא לא רק בשכונת כרמי גת. נפתחות תלונות רבות ואנו כמובן מטפלים בכך”. אחד מתושבי השכונה העלה מספר תמונות המתעדות את הזוהמה ורשם: “‏שכונה כזאת מלוכלכת עוד לא ראיתי”.

כעת, מצוקת התושבים הגיע לאוזניו של חבר מועצת העיר, יקיר שינדלר: “גורמים בהנהגת העיר מנסים פעם אחר פעם להפנות את האצבע המאשימה בנוגע ללכלוך ברחובות על התושבים, בדיוק כשם שהם מאשימים שנים את התושבים בכך שאין מקומות בילוי וכשם שהם מאשימים את ההורים בתוצאות הגרועות בחינוך. האמת היא אחרת. הגירעון העצום אליו נקלענו בעקבות ההתנהלות הבזבזנית של ראש העיר בתקופת הבחירות הובילה לכך שהעיר משותקת, מלוכלכת ובלי הנהגה.
אין ספק שלכל אחד ואחת מאיתנו יש אחריות לשמור על הניקיון ועל הסביבה, אבל לרשות המקומית שלנו שגובה בשנים האחרונות ארנונה מאוד גבוהה, היטל שמירה והוצאות אכיפה יש חובה קדושה לדאוג שכל שקל ושקל שמוציאים התושבים מכיסם יחזור לתושבים בשירותים. דהרי, העובדה שאחרי שבע שעשרה שנות כהונה צריך להסביר לך שניקיון הוא שירות בסיסי שאי אפשר לקצץ בו היא תעודת העניות הכי גדולה שלך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן