news08.net/ads.txt

חגיגות ל”ג בעומר החלו: מדורות ענק, רמקולים מחרישי אזניים ועשרות תלונות למוקד המשטרה

חגיגות ל”ג בעומר החלו הלילה (שבת) כמיטב המסורת. בחלק מהמדורות הוצבו רמקולים מחרישי אוזניים, כך למשל, ברחוב מרים מזרחי  שם מתקיימת המדורה המסורתית של החסידות הליטאית שחלקה ממומנת על ידי התרבות התורנית.

הרחוב נסגר לתנועה והוא הומה אנשים שמקיפים מדורה גדולה שהודלקה בתוך פח אשפה המונח על הכביש. כוחות הכיבוי והמשטרה הגיכו במהלך הלילה למקום מידי מספר דקות ובחנו את הכשירות והאבטחה לנוכחים.

גם ברחוב מנשה קפרא חגגו את ל”ג בעומר סביב מדורה גדולה. תושבי מרכז העיר ושכונת שעריים התקשרו אל מוקד המשטרה והתלוננו על רעש רמקולים חזק שמפריע לבני משפחותיהם ולהם לישון אולם נתקלו בתשובות מפתיעות מצד מוקדניות שעונות למוקד 100 של המשטרה לפיהן על פי ההנחיות ניתן להרעיש במהלך הלילה, בשל ל”ג בעומר.

גורם במשטרה סיפר כי “השוטרים מגיעים לכל אירוע אבל יש לנו הנחיה ברורה, בגלל שמדובר בחג אין לנו כוונה להרוס לתושבים את השמחה, הונחנו לפעול ברגישות יתר ואם הרעש ממש לא סביר לדרוש שינמיכו או יכבו לאלתר, הכל תלוי בנסיבות האירוע העיקר שלא להרוס את השמחה ולהמנע מרישום קנסות אלא במקרים שאין ברירה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן