חגיגת בר מצווה במלון לאונרדו ברחובות

חגיגת בר מצווה במלול לאונרדו שמארח מפונים. סגן ראש העיר אמיתי כהן: “לא נעזוב אף ילד מהעוטף, בעיר רחובות כולם נרתמים!”

אמש במלון לאונרדו בעיר נרשמה התרגשות גדולה בחגיגות בר המצווה של שחר טרבלסי שכבר חשב שלאור המצב אירוע הבר מצווה לא יתקיים.

את הפקת הר המצווה הרימו טובה שלזינגר, המוכרת בעיר לאור פעילותיה הרבות וחן חדד מנהלת האירועים במלון לאונרדו שמארח את המשפחה מהיום הראשון של המלחמה, יחד עם גייסו את המתנדבים והמתנדבות ובניהם את את סגן ראש העיר אמיתי כהן שמיד נרתם למשימה ורתם יחד איתו את בני ובנות הנוער.

חברת אפלייד מטריאלס תרמה תרומה ענקית כשהתנדבה לממן את שהות המשפחה במהלך כל התקופה מאז שבת השחורה.

באירוע העניקה טובה שלזינגר בשם מתנדבי המשחקייה דניאלה בש וירון גרסון וכלל תושבי רחובות סידור מהודר לשחר חתן בר המצווה וסגן ראש העיר אמיתי כהן בירך אותו בברכת כהנים והזמין את המשפחה לעבור להתגורר בעיר, הורי המשפחה הנרגשים הודו לכולם על השמחה הגדולה וכמובן שלא פסלו את המעבר לעיר רחובות, שתושביה עוטפים את המפונים יום יום ונרתמים לכל פנייה.

“השמחה הערב במלון לאונרדו יחד עם משפחת טרבלסי ממשיכה להוכיח איזה עם מיוחד יש לנו” אומר סגן ראש העיר אמיתי כהן “תושבי העיר נרתמים לכל משימה יחד, ואני רוצה להודות ראשית לטובה שלזינגר וחן חדד על כל הפקת האירוע המרגש, לנוער היקר שלנו שלא הפסיק לשמח ולרקוד והוא חוד החנית בתקופה זו ונרתם לכל המשימות למען החיילים ומשפחות העוטף, למתנדבי מלון לאונרדו שמהיום הראשון מגיעים 3 פעמים בשבוע להפעיל את המשחקייה, לזמרים המקומיים יוסי מדר ואריאל קנדבי ולקלידן אלדד רצון שמיד נרתמו ולא הפסיקו להרקיד את כולם, לגדי טייב, לאבי זרחי מאולפני רחובות, לאבישי שטראוכלר ולקרן שהכינה את השולחן מתוקים, כולם פעלו בהתנדבות ומתוך שמחה.”

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן