news08.net/ads.txt

חדר החקירות | חברה בלב

בכי

לפני חודש וחצי סיימתי את אחת החקירות המרתקות שעשיתי בחיים. המדובר בהליך גירושין פשוט על פניו אך מצד שני בסיפור טראגי, שגם תסריטים בהוליווד, ספק אם היו מצליחים לכתוב אותו באופן כה מדויק. ומי סייעה בסוף לפתור את העלומה? נכון, החברה הכי קרובה של האשה שטענה לאונס מצד בעלה.

מדובר בזוג נשוי שלוש שנים וחצי, ללא ילדים. בשנה האחרונה חיי הנישואין ידעו עליות וירידות, כאלה שכלפי חוץ עוברים בביתו של כל זוג בישראל. האישה החלה לחשוד שבעלה בוגד בה, פתאום הלו״ז שלו כטכנאי מיזוג אויר, החל להשתנות. היא לא הראתה סימנים חריגים אודות חשדותיה והחלה באיסוף מידע שקט, התנהלותה הניבה פרי ובאחד הלילות, בזמן שנתו של הבעל, התקבלה הודעת Telegram ובה הופיע: ״סורי מאמי, לא יכולתי להתאפק, אני לא מצליחה להתאפק עד הפעם הבאה שכבר נהיה ביחד!״ תחת השם הופיעה Maya. האישה הייתה בטירוף, עשתה פיצוץ בבוקר והבעל עזב את הבית. לאחר שבוע של ניתוק מוחלט, האישה החליטה לצאת למסע שאפילו היא לא ידעה איך ייגמר. ״אנחנו חייבים לדבר, מחכה לך היום ב-19:00 בבית״. הבעל לא השיב אבל היא ראתה שהופיעו שני ✔✔ בצבע כחול. נקרא.

יום שני בשבוע, 19:00 והוא מתייצב בבית, השניים מתיישבים לשיחה. שבע דקות על השעון, האישה מתנפלת עליו והשניים נגררים לסקס מטורף, היא דורשת ממנו להיות אגרסיבי, תקיף, ״בא לי על זה״ היא לוחשת לו, ״תשרוט אותי, תכאיב לי״ – והוא נסחף. סחף שהולך להיות סיפור חייו. למחרת, יום שלישי, הגבר נעצר בחשד לביצוע אונס באישתו שסך הכל רצתה ״לדבר״ איתו ולטענתה, הוא גרר אותה לסקס אלים ובניגוד להסכמתה, היא אפילו ניסתה להתנגד, אבל לא היה בכוחה להתמודד עם הגבר הבנוי היטב, יש לציין. הוא בהלם, מתפרק מול השוטרים ולא מבין עדיין שהוא נכנס לסרט של חייו. פה נכנסנו לתמונה, מטעם הגבר. בשל האיסור לחקור עדים, התחלנו באיסוף מודיעין אודות הסובבים של האישה, מקורביה ואנשי סודה. לאחר כחודש עבודה איתרנו חברה קרובה של האישה, כזו שהיא מכנה ״אחות בלב״. בחקירת רקע אודות החברה, עלה כי נחקרה בצבא על הטרדה מינית, תלונה שהסתיימה בכתב אישום נגד איש קבע בבסיס שלה. זה היה לפני 16 שנים. נבנה סיפור כיסוי אותנטי ודרכו יצרנו חיבור עם הסביבה הקרובה של החברה, סביבה שחיברה אותנו אליה. התחלנו להריץ פרויקט משותף בזיקה לבעלי חיים והקשר בינינו התחזק. בשלב מסוים צירפתי אלי חוקרת נוספת לתמונה, שהפכה לימים לחברה מאוד קרובה שלה ובאחד הבילויים המשותפים, החוקרת ״שפכה״ בפני החברה את ליבה וכמה היא פגועה מאז שבן הזוג שלה בגד בה ושהיא לא תרפה עד שלא לנקום בו. הדרך הייתה ארוכה עד לרגע בו קיבלנו הדרכה מדויקת ל״תכנית הנקמה״.

״את לא מאמינה״ היא אמרה לחוקרת, ״רק לא מזמן הסברתי לחברה שלי שבעלה בגד בה איך לתפור אותו״. ״מזל שלא היו להם ילדים״ ציינה, ״ככה המצפון פחות כואב״. כמובן שבהמשך פגשנו באישה המדוברת ביום הולדת של חברה משותפת, החברה ה״מייעצת״ מסרה לחוקרת כי מדובר בה, ״הסיפור שסיפרתי לך, זה עליה, אל תגידי לה כלום, היא מאוד רגישה עם זה״. השאר היסטוריה. תביעה נזיקית בהיקף גדול עומדת לצאת לדרך. ואני? אני מאושר שנפל בחלקי להוציא אמת לאור, אמת שיכולה לרסק חיים שלמים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן