news08.net/ads.txt

חדשות 08 | בעקבות הריקול לחומוס וחיידק הסלמונלה – אלה ממצאי משרד הבריאות

חדשות 08 | אחרי הריקול עליו פרסמנו אתמול לפיו בעקבות חיידק סלמונלה שנמצא במוצרים של צבר הורדו מוצרים מהמדפים, כעת מגיעים הממצאים מהמפעל בקרית גת

משרד הבריאות מפרסם את הממצאים הראשוניים שנמצאו בבקרה היום במפעל “צבר”

היום (רביעי) הגיע צוות של שירות המזון של משרד הבריאות למפעל צבר בקריית גת, לבצע בקרה לאחר הריקול שנעשה על ידי חברת צבר בעקבות סלמונלה במוצרים. הבקרה נמשכה עד שעות הערב.

על פי הממצאים הראשוניים לא נמצאו חריגות מהותיות בביקורת. בבקרה עלה כי, המפעל מבצע בקרות שוטפות של סלמונלה, המפעל משתמש בחומרי גלם רק לאחר דיגום תקין ובחודש האחרון בוצעו מעל 200 בדיקות לנוכחות סלמונלה.

לטענת המפעל נראה כי טחינה, שהיא חומר גלם בתהליך הייצור נמצאת בחשד גבוה לנוכחות הסלמונלה ואולם על פי הבדיקה שנעשתה היום על ידי שירות המזון של משרד הבריאות לא נמצאה הוכחה מעבדתית לכך – על כן לא ניתן לקבוע, נכון לשלב הזה, מהו מקור הזיהום. המשרד הנחה את המפעל לבחון מקורות זיהום נוספים, ולהגיש למשרד הבריאות המשך תחקיר מפורט ומנומק.

צילום: משרד הבריאות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן