news08.net/ads.txt

חדש ביולדות קפלן | אחות טיפת חלב מגיעה למיטת היולדת; שני יחיא-משולם מרחובות: “זו חוויה נעימה והתחשבות בצורכי היולדת”

נוחיות וחיסכון בזמן ליולדת הטריה בקפלן: בימים האחרונים החל שירות חדש במחלקת היולדות של פגישה עם היולדת ובדיקה של התינוק ע”י אחות טיפת חלב של כללית לאחר הלידה. הבדיקה כוללת מדידה של התינוק, הדרכה להורים החדשים, ייעוץ הנקה, פתיחת תיק טיפת חלב לרך הנולד, איסוף נתונים מהצוות הרפואי בבית החולים ותיאום תור לטיפת חלב של כללית הקרובה לאזור המגורים של היולדת. היולדות מגלות שביעות רצון רבה בשירות החדש.

שני יחיא משולם (31, רחובות, מחנכת כיתות א’-ב’ בביה”ס רמון ברחובות), אשר ילדה את שלושת ילדים בקפלן, הודיה (10), שירה (6) ולאחרונה את אליה אהרון, מתארת את חווית השירות החדש. “אחות טיפת חלב הגיעה עד למיטתי לפני השחרור במחלקת יולדות. היא נתנה לי את כל הפרטים הנחוצים על טיפת חלב והסבירה לגבי הבדיקות והמעקב, והכל בנגישות ונוחיות גבוהים. בהמשך היא הביאה לי תיק מעקב ואפילו קבעה לי תור המשך לטיפת חלב, ובכך חסכה לי הגעה בימים הקרובים עם אליה אהרון לטיפת חלב. זו חוויה נעימה והתחשבות בצורכי היולדת”.

אסתר נקש, מנהלת הסיעוד בחטיבת נשים ומיילדות בקפלן, אמרה כי היא גאה מאוד בשירות החדש שנועד להקל על היולדת ובני המשפחה בהורות הטריה עם תינוק חדש וכל הסידורים מסביב. “מדובר בשיתוף פעולה חשוב ויעיל בין צוות מחלקת יולדות ויילודים במרכז הרפואי קפלן וצוות טיפת חלב בקהילה שנועד בראש ובראשונה להנגיש את השירות הראשוני בטיפת חלב ליולדת כשהיא עדיין בבית החולים”, היא הסבירה. “צוות טיפת חלב מעניק בליווי האחיות שלנו הדרכה בתחום הטיפול בתינוק, כולל רחצה, הלבשה, טמפרטורה, טיפול בטבור ועוד. אין ספק שההדרכה ליד מיטתה של היולדת מעניקה לה תחושת ביטחון לקראת השחרור עם התינוק הביתה”.

אפרת עמר, רכזת רפואה מונעת בכללית מחוז מרכז, מפרטת את היתרונות בפגישה עם היולדת כבר לאחר הלידה. “העובדה שהבדיקות וההדרכות הראשונות מבוצעות עוד טרם היולדת יצאה עם התינוק ממחלקת יולדות, תורמת לתחושת הביטחון בהורות הטריה, שומרת על רצף הטיפול בין בית החולים לקהילה, ונותנת למשפחה הצעירה מעטפת תומכת”, היא מסבירה. “אחות טיפת חלב יכולה בנוחיות ובקלות לקבל פרטים מדויקים מהצוות הרפואי על היולדת ועל התינוק החדש. כבר במעמד המפגש הראשוני מתואם תור נוסף לטיפת חלב של הכללית ביישוב בו מתגוררת המשפחה ונתוני הבדיקה מועברים אליהם. נוחיות וחיסכון בזמן יקר של ההורים הטריים הם המפתחות להצלחת הפרויקט החדש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן