news08.net/ads.txt

חדש ב- “פרליטה” גדרה: תפריט טברנה מיוחד לימי שישי בצהריים

מסעדת פרליטה, השוכנת במתחם משוחזר ומשומר מתקופת הבילויים, שהוקם בשנות ה-80 של המאה ה-19, במרכזה של המושבה הוותיקה ביותר, גדרה, מציעה לאורחיה מנות בניחוח איטלקי המחברות בין שורשיה האיטלקיים, לחוויית חייה החדשים בגדרה: פסטות איטלקיות מנצחות הנעשות על פי מתכון מסורתי, דגים טריים יום יום לצד אלכוהול מובחר ויין משובח.

מסעדת פרליטה מזמינה את הקהל הרחב מידי יום שישי לקבלת שבת חדשה וקצת אחרת, ומשיקה “תפריט טברנה” שיוגש מידי שישי בשעות הצהריים החל מיום שישי 26.6. התפריט החדש הנו אקלקטי ומשלב מנות מהמטבח האיטלקי ומהמטבח הים תיכוני המאופיין במנות שניתן לחלוק עם החברים והמשפחה ומתאים היטב לשילוב אלכוהול על מנת לייצר אווירה נפלאה כיאה לטברנות. 

לרגל השקת התפריט ועל מנת לייצר חוויה שלמה של טברנה, יופיע בפני באי המקום הזמר הים תיכוני, רובי לוי, שיסלסל, ישמח וינעים את זמנם של הטועמים מתפריט הטברנה החדש.

לדברי אבי רווח, מבעלי המקום: “העיצוב הפסטורלי של חצר המסעדה והנופים הירוקים הנגלים מבעד למבנה ההיסטורי, שם נארח את באי המקום, מייצרים אווירה של טברנה אותנטית. אני מזמין את הקהל הרחב, להגיע, לטעום, ליהנות, להירגע, זה בדיוק מה שאנחנו צריכים בתקופה זו” .

לפרטים נוספים: בטלפון 08-8696414. רח’ הבילויים 12, גדרה, כשרות הרבנות הראשית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן