החיים הטובים בדרים איילנד כולל אימון שקיעה עם אירה דולפין

בריזורט היוקרה דרים איילנד מציינים את חול המועד סוכות עם בילוי מהנה ומופלא לגוף ולנשמה. מתי? 2-4.10 | ב’- ד’ | חול המועד סוכות

דרים איילנד Dream Island – Spa & Health Resort הינו הריזורט המוביל בישראל, המציע אוסף של חוויות ייחודיות הנפרסות על פני 60 דונם בשפלת יואב.

הריזורט מציע חוויות ותוכן ייחודי הכוללים אירוח באחת מ-26 סוויטות יוקרתיות לבילוי זוגי, טיפולי ספא, ארוחה רומנטית במסעדת הקונספט ערמונים, טעימות יין בחדר היין בצמוד לגת העתיקה שנמצאה במקום, מתחם פוד טראקס עם מנות נשנוש מגוונות ושתיה קלה ובירות לאורך כל היום, מתחם מים המשתרע על 1500 מ”ר וכולל שלוש בריכות זרמים ומפלים, מיטות בנויות בתוך המים, עם ג’טים עוצמתיים ובנוסף בריכה גדולה  ומחוממת באוויר הפתוח המשקיפה לנוף וכן בריכה אינטימית הממוקמת באזור הספא, לצד ג’קוזי, חמאם טורקי וסאונות.  

במיוחד לאורחי אי תענוגות החיים, דרים איילנד, בו משתלבים בהרמוניה נפלאה, שלל חוויות ותכנים מעולמות, הספורט, לייף סטייל, בריאות, זוגיות, קולינריה, לצד פינוקים והפתעות, בדומה למתחמי הריזורט המובילים בעולם, המתחם לובש חג וסוחף את אורחיו להתמסר להנאה עם עומק, העצמה ובעיקר התרוממות רוח ושמחה עם ריטריט חג הכולל שלל פעילויות:

אימון שקיעה עם אירה דולפין, כוהנת הספורט, אימון לעיצוב וחיטוב לצד הרצאה על אורח חיים בריא  המותאם סגנון חיים, סדנת קקאו – טקס שחרור וכתיבה אינטואיטיבית, סדנה על זוגיות ושמחת חיים, וואטסו לזוגות, סדנת חמש שפות לאהבה  – סדנא ושיח זוגי שבה לומדים יחד איך להעלות את האהבה לרמה הבאה, שתהיה זוגיות אפקטיבית, מכבדת ושמחה, סדנה על זוגיות ושמחת חיים – קבלת כלים אפקטיביים לשמירה וטיפוח בלאהוב, לכבד ולשמוח מהיש. שיעורי יוגה ופילאטיס – סדנאות שמחברות בין העולם החיצוני לפנימי של כל אחד מאתנו, אמבט קרח על גדות האגם- חוויה מעצימה הכוללת מדיטציה, נשימות מעגליות וטבילה במי קרח גורמת לעלייה משמעותית בשחרור הדופמין בגוף. סדנה בשיטת ה-  CWT – שמגיעה מהמקום הרגשי פיזיולוגי. התורמת להעצמה והתאוששות השריר לקראת האימון הבא. 

לחוויה הכוללת מצטרפת גם קולינריה משובחת מבית היוצר של הריזורט הכוללת: מתחמי הפודטראקס הפזורים ברחבי הריזורט, המגישים שלל נשנושים מפתיעים ומסקרנים, ארוחה במסעדת השף ערמונים עם תפריט משובח וייחודי, לצד חווית בילוי מוסיקלית Live Music עם מופעים מסגנונות שונים במתחם המסעדה.

Wellness Retreat בדרים איילנד, חג הסוכות, עם הרבה אנרגיה חדשה וטובה, שמסמנת טובות לכל השנה.

העלות לחבילות בילוי יומיות:

  1. “קלאסיק & מור ” – החל מ- 590 ₪  לאדם הכולל בילוי במתחמי  הריזורט  החוויתיים, בילוי ב Wellness Retreat   לסוכות עם שלל סדנאות מרתקות  וחווייתיות וארוחת צהרים במסעדת ערמונים |
  2. “דלאקס” הכולל בילוי במתחמי  הריזורט, שלל סדנאות הריטריט ,ארוחה במסעדת ערמונים וטיפול בדרים ספא – החל מ- 880 ש”אדם

לפרטים: ריזורט דרים איילנד 08-6705600, אתר הבית https://www.dream-island.co.il/  

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב >> לחצו כאן

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-תיירות, תרבות ופנאי >> לחצו כאן

צילום: אירה דולפין / עירד נצר / דרים איילנד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן