news08.net/ads.txt

חוויות: פיילוט ייחודי לשרגון המתחם הקהילתי ברחובות החדשה

יניב

איך אתם מדמיינים את חזות המרכז הקהילתי הסמוך לביתכם? זו השאלה המרכזית בפיילוט ייחודי אשר עליו שוקדת רשת חוויות, המקיימת את שיתוף הציבור עם תושבי רחובות החדשה והסביבה, לקראת השבחת המרחב הציבורי וצמיחת הפעילויות והתכנים. יו”ר דירקטוריון הרשת, עו”ד יניב מרקוביץ’: “מדובר בהזדמנות לבוא, להשתתף ולהשפיע על עיצוב דמותו של המרכז וליצור יחד פעילויות ותכנים שכולנו אוהבים”.

“באופן כללי, הרשו לעצמכם לחלום: מהם המתקנים והפעילויות שהכי הייתם רוצים שייקרו במרכז חוויות רחובות החדשה ואין כיום?” – זו רק אחת מתוך עשרות שאלות עליהן נדרשים לענות משתתפי הסקר הייחודי במסגרת שיתוף הציבור לקראת שרגון המתחם הקהילתי ברחובות החדשה. עיריית רחובות ורשת חוויות יוצאות להליך משותף של שיפור המרכזים עם התושבים בכדי להצמיח את המרכז הקהילתי שברחובות החדשה. המתחם רחב הידיים אשר נפתח לפני כשנתיים כולל את המרכז הקהילתי ובו חדרי חוגים, סטודיו למחול, אולם כנסים, מעבדות מחשבים ועוד, ספריה ורחבה ציבורית – והוא מהווה מוקד משיכה לפעילויות העשרה, פנאי ותרבות לכלל תושבי העיר ולאחר שהוכח כי קיים פוטנציאל גדול למימוש ייעודו כמרחב ציבורי שוקק חיים. ולפיכך יש לבצע שינויים בכדי למנפו הוחלט לקיים את שיתוף הציבור.

בשלב ראשון מתבקשים התושבים להשתתף בסקר האינטרנטי, אותו ניתן לאתר עד ה-6.5 באתר חוויות, בעמוד הפייסבוק של חוויות ובאתר עיריית רחובות. באמצעות הסקר יתבצע מחקר מקיף, לרבות ראיונות עם התושבים ואיתור צרכים, בחינת חוזקות לצד חולשות ואפיון המקום וההזדמנויות שניתן לנצל לטובת הציבור, לדעת הנשאלים. בין השאלות אשר מוצגות בפני הנסקרים: מהם עולמות התוכן ותחומי הפעילות שילדיכם אוהבים? היכן מתקיימים החוגים שילדיכם הולכים אליהם? האם יצא לך או למי מבני משפחתך להשתתף באחת או יותר מפעילויות התרבות, האירועים או הטקסים שמתקיימים במרכז חוויות רחובות החדשה? לפי דעתך, אילו שימושים או סוגי פעילות כדאי לקיים ברחבה החיצונית של מרכז חוויות רחובות החדשה? איזה פעילויות פנאי את/ה ו/או בן/בת הזוג אוהב/ים לעשות? האם את/ה או מי מבני משפחתך נוהג לקיים פעילות ספורטיבית באופן קבוע? אילו צרכים יומיומיים, קהילתיים וצרכי פנאי חשוב לך שיהיו ליד הבית, לטובתך או לטובת מי מבני משפחתך? ועוד רבות אחרות המתייחסות לקשת שלמה של הזדמנויות להרחבת הפעילות במתחם. את התהליך האסטרטגי מבצעת חברת BUILD, בהובלת הנהלת המרכז והרשת. בשלב שני מוזמנים העונים על השאלון האינטרנטי לכנס שולחנות עגולים שיתקיים ב-29.5 במרכז הקהילתי בשעה 20:00.

השתתפו בסקר עכשיו!

עו”ד יניב מרקוביץ’, יו”ר דירקטוריון חוויות התייחס להליך האסטרטגי החשוב ואמר כי “תושבי רחובות הינם תושבים מעורבים בחברה ופעילים בקהילה, שתמיד שמחים לתת יד ולהוביל לשיפור איכות החיים בעיר, עבור ילדיהם, שכניהם ולא פחות חשוב – עבור עצמם. כעת יש להם הזדמנות לבוא, להשתתף ולהשפיע על עיצוב דמותו של המרכז וליצור יחד פעילויות ותכנים שכולנו אוהבים”. ראש העיר רחמים מלול הוסיף: “אנו פונים לתושבים בבקשה להשפיע על דמות המרכז, בהתאם לצרכיהם ורצונותיהם. המטרה היא למצות עד תום את הפוטנציאל הציבורי של המתחם למען התושבים, גדולים כקטנים. אנחנו רוצים לחזק את המקום כמרכז שוקק חיים, שאנשים אוהבים לשהות בו”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן