חוזרים לבתי הספר: כ-11,400 תלמידים חזרו לבית הספר ברחובות

התרגשות גדולה בבתי הספר היסודיים ברחבי העיר רחובות:

כ11,400 תלמידי כיתות א- ד חזרו ללימודים ב42 בתי ספר יסודיים ברחבי העיר, למשך חמישה ימים בשבוע. לאחר פרק זמן ארוך של למידה בזום שמחו הצוותים החינוכיים, צוותי המנהלה והתלמידים לשוב לבתי הספר. הבוקר נפתח בכל הכיתות בעיר בשיח ריגשי וחברתי ורק אחר כך מתחילים בלמידה.

לאור חלוקת כיתות א- ד לקפסולות על פי המתווה, אגף החינוך נדרש למצוא כיתות נוספות לבתי הספר הגדולים בעיר, וגייס במהירות כ115 עוזרי הוראה לכיתות .
מנהלי בתי הספר התיכוניים בעיר שמחו לארח את תלמידי היסודי, וכיתות רבות של בתי הספר היסודי החלו הבוקר ללמוד בתיכונים ובמתנ”סים בעיר.

ראש העיר, רחמים מלול: ״אנו שמחים ומתרגשים לקבל שוב את פני התלמידים והתלמידות. עשינו מאמצים קדחתניים להתאים את מערכת החינוך העירונית ללמידה בטוחה בהתאם לכל הכללים, אנחנו כעת עם הפנים קדימה לקראת חזרת תלמידי ה- יב ללימודים.״

ממלא מקום ראש העיר מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: ״אנחנו מוכנים לקליטת התלמידים היום. לאחר מאמץ גדול למען ההורים והתלמידים, כולל איתור מקומות לימוד חלופיים וגיוס מהיר של עוזרי הוראה”.

אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך: ״התרגשנו שוב לקבל את פני כל הילדים, בהשקעה גדולה ממש כמו בראשון לספטמבר. אנחנו כבר עובדים על המתווה העירוני לחזרת יתר התלמידים״.
אגף החינוך בשיתוף מפקחי משרד החינוך, הסתדרות המורים, ועד העובדים והנהגת ההורים העירונית חברו יחד למתווה עירוני משותף שמאפשר למידה של חמישה ימים בשבוע בקפסולות לתלמידי כיתות א-ד על מנת לצמצם את המגעים, ולשמור על שיעור התחלואה הנמוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן