חוזרים ללימודים בקרית מלאכי

גם בקריית מלאכי: חזרה חלקית לשגרה | להלן ההודעה המלאה

לאחר מספר ישיבות שכינס ראש העיר אליהו זהר והממונה על החינוך עם ראשי המכלולים והנחייה לבדיקה פיזית של כלל מוסדות החינוך בעיר, ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, קריית מלאכי מתחילה בחזרה לשגרת חירום – בהדרגה.

מעיריית קרית מלאכי נמסר: אנו מתחילים את הלימודים עקב בצד אגודל, לאחר תקופה של מעל חודש בה לא היו לימודים, יחד עם זאת ולאור ההקלה בהנחיות אנו נפתח את המסגרות בהתאמה למצב ולמצבת כח האדם בקרב הגננות והמורות.

👶🏻 מעונות: רוב המעונות קיבלו אישור לחזרה לשגרה, בהתאם לגודל מרחב המוגן של כל מוסד. פרטים יימסרו על ידי הנהלת המעונות. מעון צליל מיתר הוא ללא מיגון ולכן בשלב זה לא יפעל. מעון נאות מרגלית – ממתין לאישור המבנה.
👧🏽 גני ילדים: חוזרים לפעילות בין השעות 12:00-8:00. הודעה פרטנית תישלח על ידי הגננות. ב-7 גנים יתקיימו לימודים במקומות חלופיים, הפירוט בהמשך.
👧🏼 גני החינוך המיוחד: ימשיכו לפעול במתכונת שהתחילה היום.
🧒🏻 השמרטפייה תפעל גם מחר לילדי הורים בעבודה חיוניים / מגויסים.
🧑🏻 בתי הספר: ראש העיר הנחה להחזיר את הלימודים ללמידה פרונטלית, אך יחד עם זאת ניתנה אפשרות למנהלים להחליט על אופן החזרה ללימודים בהתאם לצוות שמגיע וכן בהתאמה למיגון הספציפי של כל בי”ס. הודעות נשלחו/יישלחו ע”י המנהלים. בי”ס ישורון בשלב זה לא יפעל עקב מחסור במיגון.

החלטות אלו רלוונטיות לשבוע זה, בשבוע הבא יישלח עדכון נוסף. ככל שהמצב הביטחוני ישתנה, תצאנה הנחיות נוספות.

⬅ רשימת הגנים בהם יתקיימו מקומות חלופיים:
♻ גן זמרת עובר לבית ספר חב”ד בנות
♻ גן צאלון עובר למרכז לגיל הרך
♻ גן חושן עובר לבית ספר עציון החדש
♻ גן תדהר עובר לבית ספר עציון החדש
♻ גן הזית עובר לבית ספר עציון החדש
♻ גן מנחם עובר לבית ספר חב”ד בנים
♻ גן רקפת וגן ארגמן עוברים לאולפנת הנני (עציון הישן)

מנהל אגף החינוך ד”ר אבי אדרי הדגיש בפני המנהלים כי ביום הראשון יהיה על שיח סביב המלחמה, סביב הרגשות, המראות והמצב הביטחוני ופחות למידה.

ראש העיר והממונה על החינוך אליהו זהר: “לקראת החזרה החלקית לשגרה, אני רוצה להודות לצוותי החינוך שהיו בקשר עם התלמידות והתלמידים בשיחות טלפון או בשיחות זום קבוצתיות ופרטניות. יישר כח למתנ”ס, לאגף החינוך ולסייעות שבזכותם ההפגות בימים אלו היו מוצלחות ועם מאות ילדים בכל יום. כולי תקווה כי נצא מהתקופה הזו במהרה ונחזור לשגרה מלאה, עם חזרתם של כלל החטופים לשלום ובמהרה. בהזדמנות זו ברצוני להודות גם לכל פורום החמ”ל וכן לסגני ראש העיר וחברי המועצה שהשתתפו ונטלו חלק ער בדיונים החשובים”.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן