news08.net/ads.txt

חוזרים למגרשים | סקציה נס ציונה החלה להתאמן לקראת חדרה

שחקני קבוצת נס ציונה מתאמנים בימים אלה על החזרה לעונה, כדי להשיבם לכושר משחק במהרה, לקראת המשחק הראשון בפלייאוף התחתון, מול הפועל חדרה (3.6 בשעה 19:45).

מאמצים כבירים השקיעו בהנהלת המועדון, עד שנמצא הפיתרון להחזרת ארבעה משחקניה הזרים של הקבוצה, שינחתו בארץ ביום ראשון: דריס וייטנס ומוסא מאזו יעשו את הדרך מבריסל דרך פרנקפורט, סביאן לילאי ויחמיר היקה יגיעו דרך טיסה הומניטרית שתצא מטיראנה לפרנקפורט, ומשם לישראל.

בניגוד לפרסומים בתקשורת על פטור מלא מתשלום לאצטדיון “המושבה” בפתח תקווה, ההנחה אותה אישרה החברה הכלכלית עומדת על 20% בלבד. דודו עוז, יו”ר המועדון: “מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה מקווה ומצפה להטבה נוספת כפי שנעשה בעיריות נוספות, כגון תל אביב, ירושלים, חולון ועוד. חשוב לציין כי הוצאות אלה בתקופה קשה זו הן כבדות מאוד ונעריך אם החברה הכלכלית תבוא לקראתנו. בטוחני שהקבוצות הנוספות הנושאות בנטל העלויות לאצטדיון המושבה בהיעדר מגרש ביתי יברכו ויחזקו פנייה זו“.

בתוך כך, ״מתווה הפחתת השכר״ הועלה מיד עם ההחלטה לחידוש האימונים ללא הגבלות. הנהלת המועדון בראשותם של היו”ר, דודו עוז והמנכ”ל, רונן זייגרמן, פתחה במשא ומתן מכובד, יעיל וקצר מול שחקני הקבוצה על הפחתה בגובה השכר הנותר לעונה זו. ההחלטה על ההפחתה הגיעה לאחר חשיבה מעמיקה והוגנת תוך התחשבות במכלול הדברים, אך עם אחריות ציבורית שכן זו עמותה עירונית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן