חולת הקורונה מקרית גת: “גם בזמנים כאלה, אנשים מחפשים את הרע”

זמן קצר לאחר ששבה מטיול במנהטן, לא שיערה לעצמה תושבת קרית גת בת ה-23, כי תידבק בנגיף הקורונה. היום (שני), כפי שפורסם לראשונה בחדשות אפס שמונה, היא נלקחה על ידי כוחות מד”א אל בית החולים ברזילי לאחר שחשה ברע. אלא שהפרסום אצלנו ככל הנראה לא הספיק לרבים שהחליטו לשער השערות ולספר כי ראו אותה מטיילת בכל מיני מקומות.

לפני שעתיים היא כותבת “אז מסתבר שגם בזמנים כאלה אנשים מחפשים את הרע, ואת הדרך להפיץ שקרים ושמועות. מהרגע שהגעתי לאשפוז אנשים רק מתקשרים אליי, שולחים לי הודעות, כועסים עליי, שלא נשמעתי להנחיות. לצערי מסתובבות עליי שמועות כאלה ואחרות, אז חשוב לי להבהיר!! המראתי חזרה לארץ מניו יורק ביום רביעי 11.3, נחתתי בישראל ב12.3 בבוקר. פעלתי בהתאם להנחיות של משרד הבריאות וברגע שהגעתי לארץ, עליתי על רכב פרטי, והגעתי הביתה. אני ומשפחתי היינו בבידוד מהרגע שהגעתי. כשהתחלתי להרגיש את התסמינים של הוירוס התקשרתי למד״א, הגיעו לבדוק אותי ונשארתי בבידוד.

“כשהודיעו לי על התוצאה החיובית, נשארתי בבידוד והמתנתי להוראות נוספות. יום לאחר מכן הגיעו לאסוף אותי באמבולנס, וכרגע אני נמצאת בבית חולים ברזילי. אני לא יודעת איזו סיבה יש לאנשים להפיץ עליי שמועות, לומר שטיילתי, הסתובבתי בכל מיני מקומות, עליתי וירדתי ממוניות כשזה בכלל לא נכון. אז שוב!! אני בבידוד מהשניה שהגעתי לארץ, ועד השניה הזאת. אני מקווה שאנשים יתחילו להתעסק בדברים המהותיים בחיים, ישמרו על אופטימיות, וידברו רק טוב על אנשים אחרים. ותתחילו לשים לב שמדובר פה בבני אדם!!! שכולנו נהיה בריאים, שנעשה רק טוב ורק טוב יחזור אלינו חזרה”.

אגב, אפשר להבין את הצעירה, שבסה”כ מאז שהגיעה ארצה הספיק בעיקר להיות בבידוד ולחפש לעשות טוב: רק לפני יומיים פרסמה פוסט בו היא מבקשת לתרום מספר שקיות בגדי חורף וקיץ. רק בריאות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן