news08.net/ads.txt

חוסר ודאות מוחלטת | מסתמן: בתי המלון לא ייפתחו בסופ”ש הקרוב

אילת, ים

מוקדם יותר נודע כי חברי ועדת חוק, חוקה ומשפט, הסכימו לקדם את הצעת החוק של חבר הכנסת איתן גינזבורג (כחול לבן) על הכרזת “איי תיירות ירוקים” כדי לאפשר את פתיחת המלונות באילת ובים המלח לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת. אך נכון לשעה זו, ככל הנראה בתי המלון לא יפתחו בסוף השבוע הקרוב גם אם החוק לפתיחת העיר אילת כאי ירוק יעבור עוד הערב בקריאה שניה ושלישית במליאת הכנסת. הסיבה שעומדת מאחורי כך היא שמשרד הבריאות הודיע כי לא נערך בהתאם להצבת מכשירי בדיקות מהירות בכניסה לעיר וההתארגנות לכך תיקח מספר ימים. בתי המלון כבר נערכים בשעות אלו להודיע לנופשים על ביטול או דחיית חופשתם בעיר.

 

הדיון בוועדת החוקה על חוק איי התיירות יצא להפסקה לאחר שהתברר שמערך הבדיקות המידיות שנועד לאפשר כניסה של תיירים לאזורי התיירות אינו מוכן להפעלה מלאה עדיין. המשנה לראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, אודי קלינר, אמר בדיון שיש זמינות של בדיקות אך מערך הפעלתן יהיה מוכן רק בעוד מספר ימים. יו”ר הוועדה ח”כ הכריז על הפסקה בדיון ואמר: “זה באחריות הממשלה, תבואו עם פתרונות. שלושה ימים אומרים לנו שאנחנו מעכבים.  תנצלו את ההפסקה למציאת פתרון, כדי שלא תצטרכו לעמוד באולפנים להתנצל בפני תושבי אילת ובפני חברי הוועדה”. הפתרון המסתמן שהציע היועמש של הוועדה עורך דין גור בליי הוא שנוסח החוק ישונה כך שנושא הבדיקות המידיות לא יהיה תנאי סף להכרזה על אזור תיירות אלא רק אחד התנאים להכרזה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן