ארץ ישראל היא קטנטנה ואפשר לחצותה בנסיעה לאורכה במשך פחות מיממה, אולם מקומות הבילוי שבה מגוונים ורבים. חופשה במלון בים המלח היא אחת מהחופשות המיוחדות ביותר שכל ישראלי יכו לבחור לעצמו – אך לא רק ישראלים, אלא גם תיירים נלהבים, שהחליטו להגיע לארץ ולפקוד את המקומות החשובים ביותר שבה. מלונות בים המלח כוללים מתחמי ספא עם מי מלח בעלי תכונות ריפוי. נוסף על כך, ניתן למצוא בים המלח שלווה מדברית ונוף עוצר נשימה.

 

חופשת מלון בים המלח – למי זה מתאים?

חופשה במלונות ים המלח אינה בהכרח מתאימה לכולם. במלון טוב בים המלח ניתן וליהנות מהרוגע והשלווה שהמקום מציע. ייתכן שחופשה כזו לא תתאים למשפחות עם ילדים קטנים – שלרוב מחפשים את הכיף וההמולה של צוותי הבידור בבריכת המלון. בנוסף, הכניסה לספא בבתי המלון בים המלח מתאפשרת החל מגיל 16 ומעלה בלבד – מה שיוצר בעייתיות מסוימת להורים עם ילדים צעירים.

סטיגמה חיובית ומשופרת של מלונות ים המלח

מלונות ים המלח היו בעבר בעלי סטיגמה שלילית, כאילו שהמקום מתאים רק לחולים ולזקנים, אולם משהו השתנה עם השנים – הוקמו מלונות בדירוג 5 כוכבים שהשוקע בהם רבות מבחינת עיצוב וחוויה. המקום אכן הפך אט אט לאטרקטיבי יותר עבור קהלים צעירים ומגוונים יותר. ניתן גם לעצור במקום בדרככם לאילת וליהנות מלילה אחד לפחות של קסם ויופי.

חופשה במלון במים המלח כחוויה בלתי נשכחת

חופשה במלונות ים המלח היא חוויה מיוחדת. עם אוכל איכותי ונפלא ורוגע שאין שני לו, ניתן למלא מצברים ולהתכונן לתקופה נוספת של שגרה אפרורית בחיינו. למה לנסוע עד אילת כדי ליהנות מחופשה ישראלית? ים המלח נמצא פחות מחצי הדרך מאילת וניתן למצוא במלונותיו דילים רבים במחירים נמוכים משמעותית מחופשה באילת. נסו למשל את אלמוג קיבוץ מלון או את צימר דורה – ותחזרו כדי לספר איך היה!

עוד באותו נושא: השכרת רכב בים המלח – מחירים, סניפים ומידע חשוב

חוויית ספא במלון בים המלח

מרבית המלונות בים המלח נמצאים בעין בוקק – אזור שלו ורגוע שכמעט כל מלון בו כולל חוף פרטי. האקלים באזור מיוחד והסגולות הטבעיות שבו רבות, מה שיוצר חופשה מיוחדת ובלתי נשכחת. בכל ספא תוכלו ליהנות מטיולים קלאסיים שונים, כמו גם מטיפולי בוץ מינראליים האופייניים רק לאתרי ספא במלונות ים המלח.

ים המלח – לא רק תיירות מרפא

בשנים האחרונות, הופך ים המלח למוקד מספר אחת בישראל מבחינת תיירות מרפא. כבר שנים רבות שאנו יודעים על סגולות המרפא של החומרים הנוצרים בקרקעיתו של ים המלח. הבוץ הנמצא שם מכיל חומרים המועילים במחלות עור שונות. על כן חופי ים המלח (ובעיקר הדרומיים שבהם) עתירי מרחצאות מרפא ובתי מלון לתיירים המגיעים לחופשת מרפא. מלונות ים המלח משרתים הן תיירי חוץ והן תיירים ישראליים – רובם ככולם מעריכים את היתרונות הבריאותיים שבים המלח והחומרים הנוצרים ומופקים בו.

בשנים האחרונות, התפתחות מעניינת התחלה להתרחש בתיירות לים המלח. תיירים אינם מגיעים כבר לחופשת מרפא בלבד – אלא לחופשה שהיא גם פינוק. במילים אחרות – תיירים מגיעים במטרה להתרפא או לשפר את מצבם מבחינת מחלות עור ועניינים אחרים, אולם הם מגיעים גם כדי ליהנות מיתרונות אחרים שיש בחופשה בים המלח – למשל, אמבטיות בוץ. תיירות מרפא נקראת היום גם תיירות ספא.

מדובר בעצם בחופשה שהיא איכות חיים ופינוקים, ולא רק טיפולים רפואיים, שניתן לקבל במלונות בים המלח – לא רק בבתי מלון בדירוג 5 כוכבים אלא גם בבתי מלון בדירוגי 4 ו-3 כוכבים. עם זאת, ברור שמלונות 5 כוכבים יעניקו לכם חוויית “ים המלח” עשירה ומגוונת יותר מכפי שתוכלו לקבל במלון 3 כוכבים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן