news08.net/ads.txt

חוקרי המשטרה חשפו למעלה מ-400 מקרים של תקיפה והתעללות ב-27 פעוטות בפרשת אילנה קובר באילת

הצהרת תובע הוגשה בעניינה של הגננת המתעללת לכאורה אילנה קובר מאילת, סגן נשיא בית משפט השלום באילת, השופט לוי, האריך את מעצרה בחמישה ימים נוספים

הצהרת תובע הוגשה היום נגד החשודה אילנה קובר מאילת, החשודה בלמעלה מ-400 מקרי התעללות ותקיפה של פעוטות חסרי ישע בהם טיפלה במסגרת היותה בעלת מעון בעיר אילת

חקירת המשטרה שנפתחה במהלך חודש מאי בגין חשד לעבירות של התעללות פיזית ונפשית בפעוטות, ע”י החשודה אילנה קובר בת ה-64 מאילת, בעלת מעון פרטי לפעוטות עד גיל 3 בעיר אילת, התנהלה באופן סמוי מרגע קבלת התלונה תוך ריכוז מאמץ מרכזי ע”י צוות חקירה מיוחד (צח”מ) שהוקם במשטרת מרחב אילת, במאות שעות שתועדו ע”י מצלמות האבטחה המוצבות במעון, במטרה לאתר עבירות שביצעה כלפי הפעוטות.

למעלה מ-400 מקרים של תקיפה והתעללות ב-27 פעוטות, נחשפו ע”י חוקרי המשטרה, שזימנו את ההורים לזהות את ילדיהם בתיעוד, ולהגיש תלונתם.

במקביל, המשטרה האריכה את מעצרה של החשודה בפני בימ”ש במשך יותר משבועיים ימים, שבמהלכם המשיכו החוקרים לגבש את התשתית הראייתית נגד החשודה, לרבות גביית עדויות נוספות תחת אזהרה ממטפלות שעבדו עם החשודה ואשר שהו במעצר בית לאורך כל ימי החקירה.

עם העברת חומרי החקירה לידי פרקליטות מחוז הדרום (פלילי), ובמסגרת דיון נוסף בהארכת מעצרה של החשודה, שהסתיים לא מכבר בבימ”ש השלום באילת, הוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדה כתב אישום במהלך הימים הקרובים בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך מעצרה של החשודה עד תאריך 12.6.23.

מטה המאבק למען הילדים, מלווה את ההורים מהגן של אילנה קובר באילת מרגע התלונה שהתקבלה ומסייע להורים.

באוקטובר האחרון, הגיע צוות הפיקוח לגן ובמקום לבדוק ולדגום מצלמות הם עסקו בתפריט האוכל בגן. חודשים ארוכים של סבל היו נמנעים מ-27 פעוטות. אתמול צפו חלק מההורים בסרטונים והתיעודים קשים ביותר.

אלונה דניאל, מטה המאבק למען הילדים: “הילדים בגן עברו גיהינום שאפשר היה למנוע כבר לפני כמה חודשים עם הגעת הפיקוח. לצערנו, למרות שהמשרד כתב תיקון לחוק המצלמות שמאפשר לפיקוח לפתוח מצלמות כחלק משגרת הפיקוח, גורמות בדרג המקצועי במשרד התנגדו למהלך, ואנחנו מקווים שעכשיו, כאשר ברור כשמש, שאין לאף אדם מקצועי ככל שיהיה את היכולות לדעת מה באמת קורה כשהדלת נסגרת, יפעל משרד החינוך בצעדים דחופים ודרמטיים להגן על הילדים! ילדים, שהמשרד עצמו, יכול היה להציל כבר מזמן. בשורה תחתונה, כל הפרשות היום נחשפו בעזרת ההורים, לכן הטענה, שאסור להורים לצפות במצלמות, היא לא רק שגויה, היא אפילו אבסורדית ומראה את הניתוק הבלתי נתפס של בכירים במשרד, מהמציאות בשטח! יש לתקן את חוק המצלמות במיידית כך שתתאפשר גישה למצלמות להורים ולא רק למשטרה או פיקוח!”

בתוך כך, לפני זמן קצר (חמישי) מספר הורים נוספים בדרך לצפייה בחומרים בתחנת אילת.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
👍🏻
👍🏻
10 months ago

להעמיד לדין גם את “חלק מגורמים מקצועיים” שהחליטו שלא לבדוק את המצלמות. כשלו בתפקידם ולא מנעו את הסבל המיותר של הפעוטות.

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
👍🏻
👍🏻
10 months ago

להעמיד לדין גם את “חלק מגורמים מקצועיים” שהחליטו שלא לבדוק את המצלמות. כשלו בתפקידם ולא מנעו את הסבל המיותר של הפעוטות.

דילוג לתוכן