news08.net/ads.txt

“חזרתי כמו גדול, אני קיר בטון” | הקבלן סמי נופי פותח את הפה: האזינו להקלטות שהגיעו לחדשות 08

זמן קצר לאחר ששוחרר למעצר בית וקיבל את הטלפון הנייד האישי שלו, לצד יתר חפציו, דאג סמי נופי – קבלן התשתיות הכי גדול באילת שנעצר בשבוע שעבר בחשד לפלילים, להשיב לחברים בקבוצת הווטסאפ הפרטית, בה חברים קבלנים ואנשי מקצוע נוספים, ושידר עסקים כרגיל. סמי נופי בחוץ – זו עובדה והוא גאה בה, מאמין בחפותו – והזמן כך לפי מקורביו יעיד על כך. ימים לא קלים עברו עליו ועל בני משפחתו ונופי מנסה לחזור לשגרה ככל שניץתן, תורמת לכך העובדה שמעצר הבית שלו מתקיים בביתו הפרטי.

נופי מדבר כרגיל עם אנשים, מנפח את החזה וגאה בעצמו, מודה לחברים על התמיכה ובעיקר מראה כי למרות הכל – הכוח בידו. בהקלטות שהגיעו אל חדשות 08, אותם אנו מפרסמים כעת, נשמע נופי מאושר, והוא אומר בחיוך: “חבר’ה חזרתי כמו גדול! גדול!! גדול מהחיים!! אף אחד לא יכול להפיל אותי, אף אחד… לא אתן לאף אחד!”, בהקלטה נוספת אמר: “הרסנו קיר… ואף אחד לא יכול להרוס לי את הקיר שלי, אני קיר בטון וחזי קיר בטון (הכוונה לשותפו העסקי-ל”ל), ומי שמנסה הוא ימות לבד… שלא ימותו, שימשיכו לחיות ולקנאות… זה רק מחזק אותי, כמה שיותר – וכל כ’אלב ביג’י יומו”.

האזינו להקלטה המלאה:

פרסום ראשון (חדשות 08) הקבלן סמי נופי שוחרר למעצר בית, לאחר שהפקיד ערבות בגובה 30,000 שקלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן