news08.net/ads.txt

חייה של ילדה בת 10 ניצלו בנס לאחר שפקק של עט עיפרון ששאפה, הוצא מגרונה

פקק

ילדה בת עשר הגיעה למיון הילדים בבית החולים קפלן לאחר שיעול טורדני – ממצאי הצילום העלו חשד להימצאות פקק פלסטיק של עיפרון מכני בתוך הריאה וחייה ניצלו הודות לפעולה מהירה לרבות הרדמה מלאה של הצוות הרפואי אשר הצליחה להביא לשליפתו של הגוף הזר במלואו ומניעת סיבוכים בהמשך

הילדה אשר אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים ליממה אחת ולאחר מכן הועברה לאשפוז במחלקת הילדים, סיפרה כי מספר ימים לפני שהגיעה לבית החולים תוך כדי כתיבה בעיפרון מכני ושליפת הפקק היא החלה להשתעל ומתוך הרגל כיסתה את פיה עם היד האוחזת במכסה הפלסטיק השקוף של העיפרון וככל הנראה שאפה בטעות את הפקק.
הפקק התקוע בתוך הסימפון בריאה (צילום באדיבות דוברות קפלן)
“לא הייתי בטוחה שהפקק נשאף לתוך קנה הנשימה והשתעלתי כדי לירוק אותו”, היא מתארת, “היום, אחרי שהרופאים בקפלן שלפו בהצלחה את הפקק ובעצם הצילו אותי, אני פונה לילדים שיחזירו את הפקק למקום מיד אחרי השימוש במחק”.

ד”ר אביגדור חברוני, מומחה ריאות ילדים, סיפר כי בצילום הריאות אובחנה דלקת ריאות מימין והיה חשד גבוה כי מדובר בשאיפת גוף זר שעלול לגרום נזק קבוע לריאה. הילדה הועברה לחדר הניתוח לצורך ברונכוסקופיה בהרדמה מלאה בה הודגם הגוף הזר בסמפון הימני הראשי, הכיסוי נשלף בפעולה אנדוסקופית עדינה בהצלחה בסיוע מומחה בהרדמה, ד”ר אלכסנדר דוחן, ואחות היחידה לאשפוז יום כירורגי, נעמה כברה כאשר השליפה בוצעה באמצעות מלקחיים שנועדו לשלוף גופים זרים באופן בטוח.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן