news08.net/ads.txt

ח”כ יפעת שאשא ביטון: “חייבים לשמור על העיר אילת פתוחה”

חה”כ יפעת שאשא ביטון הגיעה היום (שלישי) לביקור באילת כדי לעמוד מקרוב אחר התנהלות העיר כ”אי ירוק”. ״אם אילת היא אי ירוק שכל מי שנכנס אליו נבדק אין סיבה שהעיר לא תפתח כבשגרה תוך שמירה על הריחוק החברתי וההנחיות. חייבים לשמור על העיר אילת פתוחה, כולל הקניונים שנפתחו כבר במקומות אחרים בארץ, למען תושבי העיר ואזרחי מדינת ישראל שזקוקים היום לכל הפוגה״ אמרה חה״כ שאשא שבדרכה לאילת, ביצעה דיגום מהיר ביטבתה. לאחר דיון עם הנהלת העירייה ביקרה עם ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי במחסום הכניסה לעיר ובמשל”ט הקורונה העירוני.

בפתח הדיון הודה ראש העירייה לחה”כ על התמיכה באילת וסקר בפניה שוב את האתגרים עמם מתמודדת העיר אילת בצל מגפת הקורונה והמשברים שקדמו לה עם סגירת שדה דב והסופה שגרמה לנזק רב בחופים. מאיר יצחק הלוי הדגיש את העובדה, כי בזכות החוק המגדיר את העיר כאי תיירותי הקדימה אילת משמעותית את פתיחתה וכי נעשים כל המאמצים על מנת לשמור על בריאות התושבים ועל אילת כעיר ירוקה. עוד במסגרת הדיון העלה ראש העירייה את הצורך בדיון ממשלה שעניינו פני העיר לאן משום מאפייניה המיוחדים של אילת.

גם סגן וממלא מקום ראש העירייה, אלי לנקרי המוביל את המתווה ומשמש כיו”ר תאגיד התיירות העירוני, ברך את חה”כ והציג בפניה את תמונת המצב הנוכחית, לפיה בוצעו בשבועיים האחרונים כ-20,000 בדיקות במתחם “היבדק וסע” ובעמדות לדיגום מהיר. בדיקות אלה לצד כ-37,000 בדיקות שביצעו אזרחי מדינת ישראל שהגיעו לאילת מהווים 10% מסך כל הבדיקות שנעשו בישראל. בפועל, 27% מתושבי אילת נבדקו ועדיין אילת שומרת אחוז חיוביים נמוך מאוד העומד על 0.2% בלבד. ״המתווה מציל את העיר אילת ולשמחתנו הוא גם רושם הצלחה״ אמר לנקרי והדגיש, כי מאז פרצה המגפה, אילת שמרה על מעמדה כעיר ירוקה לכל אורך הדרך, למעט אירוע חריג שנרשם בשכונת השחמון. עוד ציין לנקרי, כי ככל שההצלחה תימשך ולשם אנו מכוונים, נרצה לפתוח את אילת גם לחו״ל לצד פתיחת כל יתר ההגבלות כמו פתיחת הקניונים, פתיחת תערוכות ומוזיאונים, פתיחת המסעדות והאטרקציות גם בפנים כמובן בכפוף לתו הסגול, וכמובן פתיחת כל מערכת החינוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן