news08.net/ads.txt

ח”כ מיקי זוהר: “להערכתי הממשלה לא תחזיק מעמד”

אחרי עוד שבוע מתוח בקואליציה בשל התקציב והצעת החוק להקמת ועדה לבדיקת השופטים, מכריז יו”ר הקואליציה ח”כ מיקי זוהר מהליכוד: “יש נתק מוחלט בינינו לבין כחול לבן”.

 

את המקלות בגלגלי ממשלת האחדות המקרטעת הזאת, סבור זוהר, מסלק מן הדרך נגיף אחד קטן. “מה שמחזיק את הממשלה הזאת זה אך ורק משבר הקורונה. אם לא היינו בגל שני, יש מצב שלא היתה כזאת ממשלה”. הפתרון, מבחינתו, פשוט: “כחול לבן צריכים לשנות את הגישה”.

בראיון שנערך בישראל היום נשאל הפה הגדול של הליכוד אם לדעתו הממשלה תחזיק מעמד. הוא מנבא נחרצות: “להערכתי לא, אבל אני עדיין אופטימי ששני הצדדים יתעשתו כדי לייצב את הממשלה”.על השאלה עד כמה הוא סומך על השר גנץ שיכהן כראש הממשלה בעתיד הוא ענה: “אני רוצה שנתניהו יהיה ראש הממשלה. זה לא סוד שלא תמכתי במועמדותו של בני גנץ, ואין לי רצון עז שהוא יהיה ראש ממשלה”.

זוהר יוצא להגנת בני משפחתו של נתניהו ואומר: “המשפחה הפכה להיות מטרה. אנשים זיהו שאתה יכול להגיד על ביבי כל מה שאתה רוצה, אבל כשאתה רוצה לפגוע לו בבטן הרכה – זה לפגוע לו במשפחה, איפה שהכי כואב לו. התקשורת הולכת על זה בכל הכוח. זו רדיפה אובססיבית. כשאני רואה את הבן של נתניהו, יאיר, מתבטא איך שהוא מתבטא, אני מבין שזה בגלל שהלכו על הראש שלו, לא עזבו אותו לרגע, אז הוא החליט להשיב מלחמה. זכותו”.

אבל מה שבאמת מקפיץ אותו, זה השם מנדלבליט. היועמ”ש מנדלבליט: “אם נתניהו היה מקבל החלטה לפטר אותו, מישהו היה מופתע? אבל הוא לא מקבל החלטה כזאת, לא משום שהוא לא יכול, אלא משום שהוא לא רוצה שיגידו שהוא מפטר את מנדלבליט בגלל הדברים הלא סבירים והלא הוגנים שהיועמ”ש עשה לו. התנהלותו כלפי ראש הממשלה מחפירה”.

יו”ר הקואליציה ח”כ זוהר התייחס על הביקורת הנוקבת על השר צחי־חרטא־הנגבי ואמר: “אני מכיר את צחי. הוא אדם רגיש חברתית. נקודה. הוא בטח רצה להגיד משהו אחר, אבל התוכנית של אופירה וברקו היא תוכנית שקשה מאוד להתראיין בה. הם מאוד לא אוהבים את ראש הממשלה והליכוד, וקשה שם להעביר את המסר כמו שאתה רוצה. שאנשים יגידו מה שהם רוצים”.

את הסברה הרווחת שנתניהו האשכנזי מייצג את ישראל השנייה מסכם זוהר במשפט המחץ הבא: “נתניהו הוא האשכנזי הכי מזרחי שהכרתי. מדבר בגובה העיניים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן