news08.net/ads.txt

“חלאבין” מובילת קטגוריית הדאודורנטים ללא אלומיניום | הרחיבה את סדרת ‘לאב-ליין’ והשיקה דאודורנט נטול ריח ובישום הניחן בעמידות של עד 48 שעות

בעוד שבני נוער וצעירים משתמשים בדאודורנטים כאמצעי בישום, גברים ונשים מעדיפים דאודורנטים עם ניחוח עדין וחלש במיוחד עד נטול בישום לחלוטין – בכדי למנוע התנגשות ו/או השתלטות על ניחוח הבושם המועדף עליהם. 

הפתרון: דאודורנט ללא בישום ונטול ריח!

 הדאודורנט מסדרת “לאב ליין” מכיל ויטמין E וויטמין B ששילובם תורם לריכוך של העור באופן טבעי, להענקת לחות מוגבת ולמניעת כניסתם של רעלים מזיקים. ויטמין B מאגד שלושה נוגדי חמצון חיוניים לעור: אורזינול, טוקופרול וטוקוטריאנול  הידועים כמיטיבים עם עור מגורה וצורב. עוד מכילה הדאודורנט תמצית שמן פולי סויה הידועה כנוגדת חמצון טבעית הפועלת להרגעת העור, מקלה על גרויי עור ומלחחה אותו ושמן אורז עשיר המספק אקסטרא לחות.

בשל העובדה כי התכשיר נטול ריח הוא מיועד לנשים וגברים כאחד. הדאודורנט בעל אפקט מתמשך ומספק הגנה מפני ריח זיעה עד 48 שעות. כמו כן העדר מרכיבי בישום מהפורמולה הופך את המוצר לאידיאלי לבעלי עור רגיש במיוחד.

דאודורנט ‘לאב-ליין’ ללא בישום, ללא אלומיניום וללא אלכוהול מעניק תחושה רעננה והגנה אפקטיבית מבלי לפגוע במנגנון ההזעה הטבעי. מכיל: 80 מ”ל, מחיר:  22 ₪, ברשתות הפארם, ברשת BE, במשביר לצרכן, ברשתות השיווק ובפרפומריות ברחבי הארץ..

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן