news08.net/ads.txt

חלוץ מרמורק הלומד ב”מדעים” יצא מחדר ניתוח – והופתע כאשר הצוות המנתח חגג לו יום הולדת

הופ הופ טרללה: אלון רותם, חלוץ הפועל מרמורק בכדורגל, שבר במהלך משחק את ידו והובהל לבית החולים קפלן, שם לא נשארו אדישים לעובדה שהוא מציין (ראשון) את יום הולדתו ה-12 וערכו לכבודו חגיגה בהפתעה.

כשיצא מחדר הניתוח לאחר קיבוע שבר ביד הגיע צוות חדר ניתוח עם ליצנית רפואית לחגוג לו יום הולדת באווירה קצת אחרת. חני ותמיר, הוריו של אלון, נראו נרגשים למחווה של צוות חדר הניתוח. “אלון, שלומד בבית הספר למדעים ברחובות, ואגב גם נולד בקפלן, שבר את האצבע כששיחק כדורגל עם חברים מהקבוצה אחר הצהריים, והגיע לקפלן לניתוח מידי ביחידה לכירורגיה כף יד” מספרת אמו חני. “כשהצוות שאל אותו מה תאריך הלידה שלו והוא אמר שזה היום, הם איחלו לו מזל טוב וכבר קראו לליצנית רפואית והמון שמחה בלב, ולאחר שהתאושש בחדר הניתוח הגיעו ושרו לו ‘יום הולדת שמח’. למרות שדחינו את מסיבת יום ההולדת עם החברים בביתנו, מדובר במחווה מרגשת ומפחיתה לחצים גם עבור הילד וגם עבור ההורים… אין ספק שאנחנו בידיים טובות”.

ד”ר אמיר אורון, מומחה ומנתח בכיר ביחידה לכירורגיה של כף היד בקפלן, אמר כי אלון בן ה 12 הגיע לקפלן עם שבר מורכב באצבע בעקבות חבלה בזמן אימון כדורגל. “בשל מורכבות השבר החלטנו לבצע את ניתוח בהרדמה מלאה לקיבוע של השבר כדי למנוע נזק והפרעה בתפקוד היד בעתיד”, הוא מתאר. “כשהצוות הרפואי נתוודע לעובדה שביום הניתוח חל יום ההולדת שלו, החלטנו שלמרות הניתוח, נחגוג יחד אתו את יום הולדתו ונשמח אותו יחד עם הוריו. קראנו לליצנית הרפואית המדהימה שלנו, ענת זוננפלד, ושרנו לו שירי יום הולדת. אלון קיבל יד חדשה ליום ההולדת”.

אלון לא הבין בהתחלה את השמחה סביבו, אך לאחר מכן אף חייך ושיתף פעולה עם צוות הרפואי. “אני רוצה להיות מנהל עסקים כשאהיה גדול”, הוא אמר. מזל טוב לאלון מבית חולים קפלן ובריאות שלמה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן