news08.net/ads.txt

חקירת רצח בני שלמה הועברה לימ”ר לכיש

חקירת רצח העבריין בני שלמה עברה לטיפול היחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז הדרומי

בסיום הערכת מצב שהתקיימה במשטרה הוטלה החקירה על מרחב לכיש. מפקד מרחב לכיש נצ״מ ברק מרדכי הגיע לזירת הרצח יחד עם שוטרי היחידה המרכזית של המרחב, קיים במקום הערכת מצב וניתנו הנחיות להמשך פעולות חקירה במטרה להגיע לזהות הרוצחים ומעצרם.

קודם לכן, הודיעה משטרת ישראל, היום בשעות הצהריים התקבל דיווח על רכב ובו מספר חשודים שהגיע לתחנת הדלק בדרך השבעה, מתוכו יצאו שני חשודים שביצעו ירי לעבר מספר אנשים שעמדו במקום. מיד לאחר הירי עלו החשודים לרכב שאיתו הגיעו ונמלטו מהמקום לכיוון מערב. קצין משטרה שלא היה בתפקיד, הבחין בהתרחשות והחל במרדף אחר הרכב הנמלט. בשלב מסוים הצליח הקצין להשיג את הרכב החשוד שניסה לנגח אותו בתגובה, קצין המשטרה נפל מהקטנוע ולאחר שהצליח להתייצב ירה מספר יריות לעבר חלקו האחורי של הרכב.

בשלב זה פרקו החשודים מהרכב, עברו לצידו השני של הכביש ובאיומי אקדח שדדו רכב מנהג תמים שעבר במקום ונמלטו לכיוון מזרח. מותו של אחד מהפצועים, בן 42 מדרום הארץ, (הכוונה לבני שלמה) נקבע בבית החולים לאחר מאמצי החייאה, פצוע נוסף אושפז במצב קשה מאד.

בתום הערכת מצב הוטלה חקירת האירוע על היחידה המרכזית במחוז ת”א כאשר הרקע לאירוע הינו פלילי.

אולי זה יעניין אתכם: יום הולדתו של דומרני חל היום

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן