news08.net/ads.txt

חשד להטיית משחק: 5 שחקני נס ציונה נחקרו

אופ”א פנתה להתאחדות לכדורגל בבקשה לפתוח בחקירה בנוגע למשחק בין סקציה נס ציונה למ.ס. כפר קאסם וזו העבירה את הבקשה לחברת החקירות ויצמן-יער, שהחלה בזימונים של מעורבים לכאורה בשתי הקבוצות.

בימים האחרונים נחקרו שוער נס ציונה אוסטין אג’ידה וכל רביעיית ההגנה באותו משחק, עלאא ג’אפר, בני טרידובסקי, רן וטורי ודושאן מאטוביץ’, כמו גם המאמן אורי גוטמן. במקביל, זומנו גם ראשי כפר קאסם ומספר שחקנים נוספים.

מדובר, כאמור, במשחק במסגרת המחזור ה-20 בליגה הלאומית בו ניצחה מ.ס. כפר קאסם את נס ציונה 1:2. באופ”א ישנם בעלי תפקיד שאחראים לעקוב אחרי הליגות השונות ואחרי אתרי ההימורים החוקיים ובמשחק המדובר נרשמו הימורים חריגים לטובת כפר קאסם, בסכומים גבוהים.באתרים שונים, גם בישראל וגם בחו”ל, היחס עמד על פי 2 וחצי לטובת הקבוצה האורחת, שכאמור ניצח בסופו של דבר. כזכור, נס ציונה נמצאת במאבק על אחד משני המקומות המובילים לליגת העל, מרחק ארבע נקודות בלבד (עם משחק עודף) מהשנייה בטבלה, הפועל ירושלים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן