news08.net/ads.txt

חשד לנקמת דם בלוד: נהג משאית נורה למוות חצי שנה אחרי חיסול אביו

ג’מיל אזברגה, כבן 50 מהעיר לוד, נהרג היום (ראשון) מירי לעבר משאית ברחוב אבא הילל סילבר שבעיר. צוותי מד”א שהגיעו לזירה מצאו אותו ירוי ונאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה ומסרה כי כוחות שיטור שהגיעו כבר למקום בודקים את נסיבות האירוע. ככל הנראה מדובר בנקמה במסגרת סכסוך בין החמולות אזברגה ואבו-סעלוק בלוד.

פרמדיקית מד”א תרצה כרמי וחובש בכיר במד”א איתן שנור שהגיעו לזירה סיפרו: “כשהגענו למקום האירוע ראינו גבר בשנות ה-50 כשהוא מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום”.

סלמאן אזברגה, אביו של ג’מיל, נרצח בדצמבר האחרון ביריות באזור התעשייה בעיר. כמה שעות לאחר מכן נרצח הנער עומק אבו סעלוק, בן 15 במותו, במחלף נחשונים בכביש 6 בזמן שהמשטרה אבטחה את הרכב שבו נסע. המשטרה חששה אז שעבריינים ינסו לנקום על חיסולו של סלמאן אזברגה – אך נכשלה במשימת ההגנה על הנער. בשל כך, במשטרה חושדים כי יש קשר בין רצח הנער אבו סעלוק לחיסולו של ג’מיל אזברגה הבוקר.

בפברואר השנה הגישה הפרקליטות כתבי אישום נגד חמישה מעורבים ברצח הנער אבו סעלוק, וניסיון חיסול קרוב משפחתו בן ה-19 שהיה איתו ברכב ונפצע אז באורח אנוש.

החמישה – מואמן אזברגה, אנס אזברגה, חסן אזברגה, מוחמד אזברגה ועומר אזברגה – הואשמו, כל אחד לפי חלקו, בעבירות של רצח בכוונה בנסיבות מחמירות, ניסיון רצח בצוותא, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, נשיאת נשק ותחמושת, קשירת קשר לביצוע פשעה, השמדת ראיה ושיבוש מהלכי משפט.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן