news08.net/ads.txt

חשד לפגע וברח: ילד בן 5 שרכב על אופניים נהרג; סריקות נרחבות אחר הנהג הפוגע

אמבולנס

טרגדיה נוראה: רוכב אופניים בן שש נהרג היום (שני) מפגיעת משאית ברחוב זבולון באשקלון. צוות מד”א שהגיע למקום, נאלץ לקבוע את מותו במקום.

חובש רפואת חירום של מד”א, בן טטרו, סיפר כי “כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב על הכביש מספר מטרים מהאופניים כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. לאחר בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערינו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום”.

נתנאל פלבני חובש איחוד הצלה מסר: “לדברי עוברי אורח הילד רכב על אופניים בכניסה לביתו ונפגע מג’יפ. למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

בוחני התנועה פתחו בחקירת תאונת דרכים קטלנית פגע וברח באשקלון. מבדיקה ראשונית עולה כי משאית פגעה בילד בן 5, אשר נפגע באורח קשה מאוד (על פי גורמי הרפואה) ומותו נקבע במקום על ידי הצוות הרפואי. המשאית נמלטה מהמקום. שוטרי משטרת ישראל מבצעים סריקות נרחבות אחרי הרכב הנמלט.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן