news08.net/ads.txt

חשד: תושב רחובות הקים אתר למכירת בשמים והונה לקוחות בעשרות אלפי שקלים

חקירה סמוייה של מחלק הסייבר ביחידה המרכזית של משטרת ישראל, הביאה למעצרו של תושב רחובות, בן 30, בחשד שהקים אתר אינטרנט בשם “בושם ליין” הנחזה לאתר למכירת בשמים בכתובת www.bosemline.com ובאמצעותו הונה עשרות לקוחות.

מהחקירה עלה חשד לפיו יצר החשוד קשר עם הלקוחות באמצעות אפליקציית הוואטסאפ, לאחר שרכשו בושם באתר, וביקש מהם להעביר לו את קוד האימות שהם קיבלו מחברת האשראי על מנת להשלים את רכישת הבושם. באמצעות פרטי האשראי והקוד ביצע החשוד עסקאות בסכומים של עשרות אלפי שקלים. בחיפוש שערכו הבלשים בביתו של החשוד נתפסו מכשירי מודם ואלפי כרטיסי סים באמצעותם ניסה החשוד להסוות את פעילותו ואיתם על פי החשד יצר קשר עם הלקוחות.

החשוד הובא היום לדיון בעניינו בבימ”ש השלום בראשל”צ בסיומו הוארך מעצרו בחמישה ימים. משטרת ישראל קוראת לכל מי שביצע רכישה באתר ונפל קורבן לשיטה המתוארת, לגשת לתחנת המשטרה הקרובה ולהגיש תלונה. כמו כן, על מנת למנוע הונאות מסוג זה אנו מזכירים כי אין למסור את קוד האימות שנשלח מחברת האשראי לאף גורם והשימוש בו הוא אישי בלבד. החקירה נמשכת.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן