news08.net/ads.txt

חשד: 2 תושבי רחובות חטפו ועינו אדם בגלל חוב כספי והחזיקו אותו ללא מזון במשך 4 ימים במקלט

חקירה של יחידה מרכזית במשטרת ישראל חשפה פרשת חטיפה והתעללות קשה בתושב השפלה, שהוכה והוחזק כפות במקלט עם בקבוק מים קטן וללא מזון במשך 4 ימים. בעקבות חשיפת הפרשה נעצרו שני תושבי רחובות מהנוק “באבאי” טגניה בן 24 בחשד שעמד מאחורי החטיפה ואביב עלמה בן 19 החשוד בתקיפתו של הקורבן.

חקירת הפרשה החלה לאחר שהתקבל במשטרת ישראל מידע בחודש שעבר, לפיו בחודש יוני האחרון, בעקבות חוב של 3000 ₪, הותקף הקורבן באופן קשה מספר פעמים על רקע דרישת החוב. בחקירה עלה כי לאחר כל תקיפה במהלכה הוכה החשוד נמרצות, הוא ננטש על ידי התוקפים לבדו בערים שונות באזור השפלה. באחד ממקרי התקיפה לפני כחצי שנה, נזקק הקורבן לטיפול רפואי בחדר מיון בבית חולים לאחר שנחבל בראשו.

בחודש יוני האחרון, כאשר שהה הקורבן בראשל”צ, עצר לידו רכב ממנו יצא החשוד טגניה ואדם נוסף, הכניסו אותו בכוח אל הרכב בו היו חשודים נוספים, והוא הוסע לבית הקולנוע הישן בקריית משה ברחובות. במבנה הנטוש היו חשודים נוספים, כעשרה במספר, שהיכו אותו בברזלים ואף הפשילו את מכנסיו. לאחר התקיפה הקשה הוסע הקורבן למקלט סמוך, הוכנס על ידי החשוד ואדם נוסף למקלט דרך החלון, שם נכבל בידיו באזיקון וברגליו בחבל. החשוד והאדם הנוסף השאירו לקורבן בקבוק מים קטן ללא מזון כלל, וכך הוא הוחזק, על פי החשד, במשך 4 ימים.

הקורבן שוחרר על ידי החשוד לצורך הבאת כסף ושב לביתו. בחקירה עלה כי החשוד גייס דרך מכריו ומשפחתו את סכום הכסף, כאשר לאחר בירור שערכו מכריו עלה כי סכום החוב תפח ל-15,000 אלף ₪. בסוף החודש שעבר, הגיע החשוד ואדם נוסף לבית העסק של מכרי הקורבן ואספו משם מעטפה ובה כספי החוב.

לאחר שהתקבל מידע במשטרת ישראל על האירוע, נפתחה חקירה סמויה, במהלכה נעצר טגניה בסוף חודש אוגוסט בחשד למעורבות בחטיפה, וכעבור מספר ימים נעצר עלמה בחשד למעורבות בתקיפת הקורבן. בסוף השבוע הובאו החשודים להארכת מעצר נוספת, במהלכה הוגשה בעניינם הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן