טור אישי לגולשי חדשות אפס שמונה

טור אישי לגולשים מהבעלים והעורכת של חדשות 08, ליזה ללוצאשווילי: נכנסים לשנה החמישית לחדשות 08. טפו טפו טפו, חמסה חמסה חמסה

אני זוכרת את היום הזה כמו אתמול. שכבתי על הספה בביתי דאז, חשתי ברע בימים ההם אבל הראש כל הזמן חשב, גלגלתי רעיונות ליום הבא.

זה היה בתשעה עשר בדצמבר 2018. שוחחתי עם חברתי יוספה, באמצע השיחה קטעתי את דבריה וזרקתי לחלל האוויר את שלוש המילים: ניוז אפס שמונה. היא שאלה מה אני רוצה ומה נפל עליי ואני אמרתי לה, תחשבי: חדשות אפס שמונה – אתר חדשות עם דיווחים שוטפים לא רק ברחובות (היישוב הראשון שסיקרתי בזמנו באתר “רחובות היום” שפתחתי בסוף 2016) – אלא ביישובים נוספים באזור חיוג 08.

יוספה צחקה, כינתה אותי “משוגעת”, אמרה שאני לא רואה בעיניים, אבל בירכה, ובעיקר האמינה. ניתקתי ממנה וצלצלתי לנחמן, האיש הטכני שמלווה אותי בשמונה השנים האחרונות. אמרתי לו קח חודש מהיום ותקים לי אתר חדשות הכי טוב, הכי קריא, הכי חווייתי, הכי מונגש והכי חזק שיכול להיות. גם הוא אמר שאני משוגעת. ושאל איך אני רוצה להקים תוך חודש אתר כזה והאם יש לי את התכנים, דיבר על עלויות והשלכות. אמרתי לו שלא ידאג – ושבתשעה עשר בינואר 2019, אני רוצה להשיק בקול תרועה את הבייבי החדש שלי.

“בחייאת ליזה, איך את רוצה להשיק ב-19 בינואר, את ראית איזה יום זה יוצא?” הוא שאל, עניתי שלא והוא השיב: “בשבת!!”. עניתי לו בחיוך: “לכל שבת – יש מוצאי שבת”. ובמוצאי השבת של התשעה עשר בינואר השקתי את האתר.

גם לחברתי יוספה וגם לחברי נחמן אמרתי: “חמש שנים מהיום חדשות אפס שמונה יהיה החזק ביותר באזור”.

◼️◼️

רבותיי, אף אחד לא נתן לי סיכוי להצליח. היו שביטלו, היו שבדקו מי עומד מאחוריי ומי משלם לי. היו אלה אנשים שהעובדה שאשה מרימה עסק לבדה – ומצליחה, קשה להם. נו, הפרימיטיבים… לו רק ידעו שהתחלתי קריירה עיתונאית ב-1998, בימים בהם לעיתון הייתה השפעה על הציבור כנראה שהיו מדברים אחרת.

אף אחד (מאלו שאינם מכירים אותי) לא באמת הבין שבעשר אצבעותיי, באמונה גדולה ועבודה 24/6 מסביב לשעון אפשר להרים אתר חדשות ראוי ואמיתי. פייר? אם יש משהו שניתן לומר עליי הוא שאני מסמנת מטרה – וכובשת אותה, עם הסוד שלי: סבלנות.

ובכן, עם הזמן רכשתי את אמון הציבור, האתר גדל עד השמתו בשרת חיצוני מחוץ לגבולות המדינה, וקבוצות המסרים הישירים באמצעות הווטסאפ רק הולכות וגדלות, מיישוב ליישוב, מקטגורייה לקטגורייה. וזה מרגש.

נכון להיום חדשות אפס שמונה מדווח על חדשות מירושלים ועד אילת עם נתונים שאין כדוגמתם, באתרים מקומיים ואזוריים מקבילים. וזהו הניצחון שלי.

אשתף אתכם כי עפ”י אנליטיקס העולמי, נכון להבוקר, 19.1.24 – למעלה מ-828 אלף איש שגלשו בחדשות 08, למעלה משני מיליון ומאתיים דפים נצפו ולמעלה מאחד עשר מיליון שבע מאות שבעים ושישה אלף אירועים התרחשו באתר. למביני עניין – מדובר בהישג שאין כדוגמתו בכל הארץ. העבודה הקשה – משתלמת.

מאחורי הקלעים אספר כי לא מדובר בעבודה קלה כלל. הרעיון הוא להביא את הידיעות השוטפות, הראשוניות, הבלעדיות והאמינות – ובזמן אמת לתת לציבור מידע על המתרחש – כמו בעת מגפת הקורונה שנחתה עלינו, במבצעים השונים וכעת במלחמת חרבות ברזל, גם אם מדובר בכותרות קשות מנשוא.

כן, הציבור צמא למידע – וחדשות אפס שמונה מביא אותו ככל שניתן כשהחלום הוא להעביר לכם את הכותרת – הותר לפרסום: עזה הושטחה, חמאס נמחק, כל החטופים חזרו הבייתה. אני מוכנה לשלם הון עתק על הרגע הזה ומתפללת על כל אחת ואחד שנמצאים שם בשבי או נמצאים בלחימה הקשה בדרום, באיו”ש ובצפון. הלוואי וכולכם תשובו הבייתה לשלום.

◼️◼️

לסיום, למילים יש כוח. לפני חמש שנים אמרתי לחבריי שחדשות 08 יהיה שם דבר באזור חיוג 08 ואכן הוא כזה בשנתו ה-5. לאחרונה אף הרחבתי את יישובי הסיקור לבקעת אונו – ואני צופה גם שם הצלחה רבה.

זיכרו! אם אתם רוצים להצליח במשהו – תאמינו בו ותעבדו קשה – גם בפועל וגם על סבלנותכם. אתם תצליחו. הנוסחה בדוקה.

זו הזדמנות מצויינת להודות לכם, הגולשים, על ההודעות, על הידיעות, על השאלות, על הפרגון וגם על ההערות וההארות.

תודה רבה לכולכם, שבת שלום

ליזה ללוצאשווילי – בעלים ועורכת ראשית.

מוזמנים לעקוב אחריי בפייסבוק-לחצו כאן, באינסטגרם-לחצו כאן, זמינה בווטסאפ המערכת במהלך השבוע (לא בשבת!) – לחצו כאן, בטלגרם של חדשות 08, בטוויטר ובנייד 054-9759222

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מיה ארזי
מיה ארזי
3 months ago

אלופה! יישר כוח! שתצליחי בכל.

אבי לבייב
אבי לבייב
3 months ago

כל כבוד על הרצון והיוזמה. אלופה של ממש

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מיה ארזי
מיה ארזי
3 months ago

אלופה! יישר כוח! שתצליחי בכל.

אבי לבייב
אבי לבייב
3 months ago

כל כבוד על הרצון והיוזמה. אלופה של ממש

דילוג לתוכן