news08.net/ads.txt

טו בשבט בנס ציונה: 45,000 פרחים עונתיים נשתלו במהלך החודש בעיר

45,000 פרחים עונתיים נשתלו במהלך החודש לאורך צירים מרכזיים וכיכרות העיר וניטעו 200 עצים חדשים. השנה, בהנחית ראש העירשמואל בוקסר הוקדמה לחודש ינואר שתילה של צמחים רב עונתיים, על מנת שיקלטו בצורה טובה יותר בקרקע. צמחים רב עונתיים נחשבים לצמחים מקיימים מאחר והם שומרים על הצבע הירוק בכל ימות השנה, אין צורך להחליף אותם בכל עונה מחדש והם חסכוניים בצריכת מים. כ-5,000 שתילים רב עונתיים מסוגים: קריסה, ליקופילום, מיאופרום נשתלו המהלך החודש האחרון.

בשל משבר הקורונה והסגר המהודק, לא התאפשרו השנה אירועי השתילות של ילדי בית הספר. עם זאת, שיתוף פעולה של מחלקת גנים ונוף עם מחלקת נוער צעירים וקהילה איפשר שתילות אשר התבצעו תחת כללי הסגר ותוך שמירה על בריאות השותלים. כ-1000 שתילים שנשתלו ע”י מח הנוער ובשיתוף עם תנועות הנוער. בנוסף, אתמול חולקו שתילי תבלין בשכונת יד אליעזר על ידי בני נוער מתנדבים.

בהמשך לשיתוף הפעולה עם מפעילי הגינות הקהילתיות בעיר העבירה מחלקת גנים ונוף שתילים רב עונתיים לנציגי הוואלי, כפר אהרון וגורדון. הצמחים צפויים להישתל בשבוע הבא ולפרוח באביב.

ראש העיר שמואל בוקסר: “טו בשבט הוא חג האילנות והזדמנות שאנחנו מחכים לה כדי לחדש צמחיה ולהפוך את המרחב הציבורי ונעים ומזמין. למרות משבר הקורונה והסגר המהודק חידשנו צמחיה בנקודות רבות בעיר. התקיימו יוזמות חברתיות לקראת החג בניהם חלוקת ערכות שתילה לבני הגיל השלישי”.

רפאל קריספיל מנהל מח’ שפע בעירייה: “תחת כללי הסגר המהודק, פעלנו בחודש האחרון לטיפוח העיר ולחידוש הצמחים במרחב הציבורי. כדי שהשתילים החדשים יקלטו, יפרחו ויקשטו את העיר אנחנו מבקשים לשמור על השתילים הצעירים ולהקפיד לא להשליך גזם וגרוטאות על הערוגות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן