news08.net/ads.txt

טיפוח ויופי ✦ הכלי המושלם לאיפור נכון ומדויק: המברשת שלך!

 

עבור כל אשה ובוודאי עבור כל מאפרת, מתחילה או מקצועית, מברשות האיפור הן הכלים החשובים ביותר.
על מנת שהאיפור יהיה סופר מושלם, לא מספיק להשתמש רק במוצרים טובים ואיכותיים, אלא צריך לדעת לבחור גם את כלי העבודה. הנה המדריך המלא למברשות.

תמיד משווים בין ציור לאיפור וגם כאן המברשות הן הכלי המשמעותי לקבלת תוצאה סופית איכותית ומושלמת. כמו בכל מוצרי האיפור גם בתחום המברשות, קיימים עשרות סוגים, בצורות וגדלים ושונים, אשר לכל אחת מהן תפקיד ייחודי. אז איך יודעים איזה מברשת טובה ואיכותית? אילו מברשות צריך על מנת לאפר באופן בסיסי ולמה כל אחת מיועדת?

מהיכן ניתן לרכוש מברשת טובה ומה עלותה?

מברשת טובה ואיכותית רצוי וכדי לרכוש מחניות לאיפור מקצועי בייחוד אם את מאפרת וזוהי פרנסתך. השקיעי בסט מברשות מקצועי שילווה אותך לאורך שנים. ההשקעה בסט מברשות הינה הוצאה לא קטנה אך משתלמת בהחלט לטווח הארוך. מחירי המברשות יכולים לנוע בין 100-350 ש”ח לכל מברשת ולפעמים תוכלי למצוא הטבות 1+1 על מברשות או לכל הפחות את המברשת השניה ב30% הנחה – וכשאת מוצאת מבצע שכזה – אל תהססי, פשוט תחטפי!!

איך ניתן להבדיל בין מברשת משיער טבעי לבין מברשת משיער סינטטי?

רוב מברשות האיפור האיכותיות עשויות משיער טבעי או שיער סינטטי וכל אחת לפי ייעודה. רבים טוענים כי מברשת משיער סינטטי הינה מברשת בעלת איכות ירודה – טעות לחשוב כך! ההתפתחויות הטכנולוגיות הצליחו להגיע בשנים האחרונות לאיכויות מאוד גבוהות של סיבים סינטטיים (לדוגמא: סיבי טקלון) עד כדי כך שיש קושי להבדיל בין סוגי השיער. אתן בטח שואלות את עצמכן אז למה בעצם לרכוש שיער טבעי ולמה לא לעבוד רק עם שיער סינטטי? השימוש בייצור מברשות שיער סינטטי נובע מההקשר לניצולם של בעלי החיים. כמו כן יש מברשות מסוימות שחובה להשתמש בשיער טבעי על מנת לא לשרוט את פני הלקוחה, כמו מברשת טשטוש. את ההבדל בין שיער טבעי לסינטטי ניתן לראות לפי סיומת המברשת. השיער הטבעי במברשת מקצועית לעולם לא יהיה גזור בקצהו וסיומת השערה תהיה טבעית כדי לשמר את רכות המגע שלה על עור הפנים בזמן השימוש.

מהן מברשות הבסיס לאיפור?

גם בקטגוריה זו אין כללים וחוקים הכול לפי הרגש, התקציב והתוצאה הסופית. אם את אישה המתאפרת באופן מלא ביומיום תזדקקי למברשות הבאות:

מברשת להנחת מייקאפ – קיימים כמה סוגים, ממברשות רכות ועד קשות, משטוחות עד מנופחות וכיוב’. תפקיד המברשת קודם כל לחסוך בחומר המייקאפ בניגוד לספוגיות הסופחות את החומר לתוכן. המברשת מפזרת את המייקאפ באופן שווה על כל חלל הפנים בתנועות של טפיחה כך החומר מתקבע על הפנים בצורה מושלמת ונשאר לאורך כל היום. ההבדל בין המברשות העגולות והנפוחות למברשות השטוחות הוא בשימוש מצב הצבירה. מברשת נפוחה מתאימה למייק אפ נוזלי או קונסילר נוזלי ואילו המברשות השטוחות מתאימות למייק אפ מוצק או קונסילר מוצק.

מברשת להנחת צלליות – הטעות הנפוצה אצל רוב המתאפרות היא מריחת הצללית. באופן חד וחלק צללית מניחים בטפיחות ולא במריחות! טפיחות הצללית על גלגל העין מעניקה קיבוע מושלם של החומר על העין. המברשת צריכה להיות מתאימה למבנה העין שלך ושתהיה דחוסה על מנת למקסם את הפיגמנטיות של הצללית אך לא קשה מידי על מנת שלא תשרוט אותך.

מברשת לטשטוש צלליות – תכירו את האחות הגדולה של מברשת הנחת הצלליות – המטשטשת. כשמה כן היא: מברשת לטשטוש צלליות להענקת מראה רך, עדין או מעושן. מטרת המברשת היא לטשטש את הצללית המונחת על קפל העין כלפי ה-C הפנימי ובכך להעניק מראה רך לעין. המברשת צריכה להיות גדולה יותר ממברשת הנחת הצלליות ורכה הרבה יותר.

מברשת להנחת סומק או ברונזר – בקטגוריה זו מברשות הסומק הן רבות ושונות. יש מברשות עגולות, אובליות וארוכות, אלכסוניות, שטוחות בצורת חצי סהר ועוד. כך או כך, המברשת צריכה להיות גדולה יחסית ורכה על מנת לפזר את החומר בקלילות על עצמות הלחיים.

מברשת לאיילנר – מברשת פשוטה יחסית, דקה, ארוכה ומחודדת בקצה או מברשת אלכסונית. השתמשי במה שהכי יהיה נוח לך על מנת לצור את האיילנר המושלם.

מברשת לגבות – אם התברכת בגבות יפות ומלאות, לרוב לא תצטרכי מברשת כזו אלא אם כן את רוצה לחדד את הצבע בהן. אם הגבות שלך דקיקות, דלילות או אין לך גבות בכלל את חייבת את המברשת הזו בסט שלך. מברשת הגבות שלך יכולה להיות ישרה ודחוסה או חצויה – בשניהם נוח וקל לשרטט את הגבות.

לאחר שסיימנו את העבודה צריך גם לדעת לתחזק את המברשות על ידי ניקוי נכון. איך עושים זאת?
מברשות משיער טבעי או סינטטי מאיכות גבוהה יש לחפוף פעם בשבועיים עד חודש לכל היותר עם מעט שמפו ומים פושרים – כך בעצם תשמרי על איכות המברשת ואורך חיי המברשת שתאפשר לה להישמר לאורך זמן רב יותר. כמו כן, בזמן החפיפה של המברשות, שימי לב כי אינך מביאה אותן למגע עם המים בקו החיבור בין העץ לסוף השערה על מנת לא להסיר את הדבק המחבר ביניהם. לאחר סיום החפיפה יש לייבש את המברשות במצב מאוזן על מגבת בכדי למנוע מעודפי המים להגיע לראש המברשת.

*הכותבת, אתי כץ רוזליו הינה מאפרת מקצועית לכלות וערב, טלוויזיה והפקות ומעבירה סדנאות איפור אישיות. לתיאום: 052-2348800.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן