news08.net/ads.txt

טיפולים מיוחדים בגדרה ללא עלות לסובלים מפצעים קשים ומחלות עור

מחווה מרגשת של איש העסקים יעקב קדוש, הבעלים של חברת פרוביטל – יצרנית שמן הפלא המסייע לטפל באופן טבעי, בין היתרף בחולים בפצעי סכרת, פצעים חמורים ומחלות עור.

הטיפולים ניתנים ללא עלות, בחדר טיפולים הממוקם בגדרה, תוצר של שיתוף פעולה אשר נרקם לאחרונה בין חברת פרוביטל לבין איחוד הצלה בגדרה – ארגון המעניק שירותי הצלה בחינם. הטיפול נעשה על ידי פראמדיק מוסמך של איחוד והצלה.

לדברי יעקב קדוש, העומד מאחורי המיזם, “לחברתנו ישנו פיתרון טבעי המסוגל לסייע לאנשים הסובלים מפצעים קשים, ובמסגרת תרומתנו לקהילה, אנו מאפשרים לאותם אנשים הסובלים מפצעים קשים, להגיע אל חדר הטיפולים שלנו ולקבל סיוע בחינם. זוהי תרומתנו הצנועה לקהילה ואני מברך על שיתוף הפעולה עם איחוד הצלה”. השירות בתיאום מראש בטל’ 08-6130489 או 054-2374750.

אגב, לחברת פרויבטל שמנים על בסיס טבעי בלבד, קרי: “האנטיביוטיקה של הטבע” לסיוע בכאבי נורופתיים – כאבי ראש, מיגרנות (קלות), גב, ידיים וכיוב’; שמן המסייע בהרגעת העור בעקצוצים ופצעים (מתאים גם לילדים) ושמן המסייע בהרגעת טחורים ופיסורה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן