news08.net/ads.txt

טיפים שחשוב שתכירו לקראת הפסח ולא רק; בעיריית יבנה ובמשטרה מתגברים כוחות לקראת הפסח 

גורמים עירוניים דנו בשיתופי פעולה והמוכנות לימי החג עם משטרת יבנה | במשטרה נערכים לימי החג, גם במישור הגלוי וגם במישור הסמוי, אם זה בתגבורים, מחסומים, שילוב יחידות ועוד

תחנת משטרת יבנה, השיטור והפיקוח העירוני מתגברים כוחות לקראת חג הפסח במהלכו ייפרסו שוטרים בריכוזי קהל ובבתי הכנסת.

חג החירות מסומן ביומני המשטרה כמועד לפורענות, כשהפורצים מנצלים את הנסיעות של משפחות רבות לארוחת חג או לחו”ל, ומרוקנים את הבתים. בכל שנה ישנה עלייה בכמות הפריצות, ובמשטרה נערכים להתמודד עם התופעה.

ראש העיר, רועי גבאי הנחה השבוע את גורמי העירייה לפעול במטרה להבטיח את מוכנות הכוחות לקראת חג הפסח. בפגישה שנערכה היום (רביעי) בהשתתפות מ”מ וסגן ראש העיר, חיים מסינג, מפקד תחנת משטרת יבנה, סנ”צ שי גז, מנהל אגף הבטחון, ציון דויד, מנהל הפיקוח העירוני, אפרים אספה, מפקד השיטור העירוני, פקד אייל אלימלך וגורמים נוספים, נדונו שיתופי הפעולה והמוכנות לימי החג. במשטרה נערכים לימי החג, גם במישור הגלוי וגם במישור הסמוי, אם זה בתגבורים, מחסומים, שילוב יחידות ועוד.

מפקד תחנת יבנה, סנ”צ שי גז:

“המשטרה פועלת יחד עם העירייה סביב השעון ושמה דגש על ערב פסח וימי חול המועד. אנחנו נפעל בחומרה ובצורה נחושה כנגד כל מי שינסה לנצל את ערב החג או התקופה בכלל לביצוע עבירות מכל סוג. שוטרי התחנה יפעלו כתמיד להבטיח את שלומם ובטחונו של הציבור בעיר ואנו מאחלים לכולם חג פסח שמח”.

גורמי המשטרה ציינו כי בימים האחרונים אירעו מספר אירועים של התפרצות לרכב ולדירה ובפעילות יזומה ונחושה של המשטרה נעצרו שלושה חשודים, תושבי יבנה המוכרים למשטרה, הוגשו נגדם כתבי אישום והם צפויים לעונשי מעצר ממושכים.

כמה טיפים חשובים שכדאי להכיר:

הפעילו את מערכת האזעקה

קרוב לוודאי שהימצאות מערכת אזעקה המחוברת למוקד בקרה וסיור ומצלמות אבטחה יהוו את המכשול העיקרי בפניו יעמוד הפורץ. כיום קיימות מצלמות איכותיות שאינן יקרות, המסוגלות להתריע כאשר מישהו נמצא בבית, וכן צפייה בזמן אמת דרך הטלפון הנייד.

השאירו אורות דולקים, טלוויזיה ומוזיקה

השארת אורות דולקים בבית יכולה לסמן לגנבים כי הבית מלא באנשים, ולהרתיע אותם מלנסות להיכנס אליו.

לא משאירים חפצים יקרים

לפני שיוצאים מהבית, יש לוודא כי לא משאירים מאחור באופן גלוי לעין חפצים יקרי ערך, כמו מפתחות לרכב, ארנקים, תכשיטים או מכשירים אלקטרוניים כמו טלפונים ניידים.

המנעו מעדכון סטטוסים

אם אתם נוהגים לעדכן את החשבון בפייסבוק, או בכל רשת חברתית אחרת בכל פעם שאתם יוצאים מהבית, בסדר פסח כדאי להימנע ממנהג זה. אחת השיטות של העבריינים למצוא בתים ריקים מאדם היא לעקוב אחר דיווחים של גולשים ברשתות אלו.

את המפתחות לבית תשאירו אצלכם

כאשר גרים בבניין או בכל בית משותף, מתפתחים לרוב קשרים טובים עם השכנים, ויש תחושה כי הלובי המחבר בין הדירות באותה קומה הוא מקום בטוח להשאיר בו את מפתחות הבית. מקומות כמו תחתית שטיח הכניסה, ארון החשמל או העציץ על הקיר ליד הדלת הופכים להיות מקומות סתרים – וגם הפורצים יודעים את זה.

רוקנו את תיבת הדואר

מכתבים, עיתונים ודברי דואר שנשארו בתיבה בכניסה לבניין, מסמנים לפורץ על כך שהדירה ריקה כבר מספר ימים. לפני סדר פסח דאגו לרוקן אותה.

עשו ביטוח תכולה לדירה

גם אם עשיתם כל שביכולתם להרתיע את הפורצים, כדאי ואף מומלץ לדאוג לביטוח תכולה בתוקף עבור הדירה. תמיד טוב לדעת שיהיה מישהו שישלם במקרה שבכל זאת הצליחו לפרוץ אליכם הביתה.

 

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: עיריית יבנה | דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן