טלי ווינברג: עוצמה נשית מייצרת העצמה ומבחינתי כולנו ‘אורקות’ – מכפילות כוח!

“כשאמרתי שקהילת נשים יכולה לייצר כוח של תחנת כוח אמרתי זאת מניסיון אישי! בזכות נשים מדהימות בקהילה הזו ואורלי כרמון בראשה הגעתי למקומות שחלמתי עליהם ואף יותר מכך”

עוצמה נשית מייצרת העצמה ומבחינתי כולנו ‘אורקות’ – מכפילות כוח!

כמה שהאמונות שלנו והתפיסות המוטמעות בנו גורמות לנו לפספוס אדיר. אנחנו מתקבעים על עמדה או דיעה ופשוט לא רואים אופציות נוספות. לפעמים הברור מאליו נמצא ממש לנגד עיננו אולם הוא בלתי נראה. אנחנו די מקובעים או ליתר דיוק ההרגלים שלנו, האסטרטגיות המוטמעות בנו תופסות פיקוד ולא מאפשרות לנו להפעיל גמישות מחשבתית.

ברוב שנות חיי הבוגרים הרגשתי שאני בעולם גברי. ככה זה כשאת בצבא כל כך הרבה שנים ובנוסף לכך משרתת ביחידות לוחמות. בראייה לאחור דווקא בעולם המקצועי שלי היו המון נשים, אולם הפוקוס היה על הפיקוד שרובו המכריע היה גברי.

כשילדתי את בני הקטן מתן חיים הצטרפתי לקבוצת נשים בגדרה. אני זוכרת שקצת זעזעתי חלק מהאימהות כשאמרתי בכנות האופיינית לי, שאני לא כל כך אוהבת נשים… משהו בתפיסה שלי אודות הקשרים ביניהן היה מאוד מוטעה. את זה אני יודעת לומר היום.

כשיצאתי לאזרחות לא כל כך הבנתי איך מתחברים לכל כך הרבה נשים ומה המשמעות של החיבור הזה. בראש שלי התנחלה מחשבה שכל אחת עסוקה בעצמה. ומודה שגם היתה לי אמונה שנשים לא מפרגנות. לקח לי זמן להבין עד כמה אנחנו מכפילות כוח. וכשאני אומרת שלקח לי זמן אני מתכוונת הרבה זמן, משום שהשיפוטיות שלי ותפיסת העולם שלי באמצעות המפה שלי ( הצודקת והנכונה לתפיסתי) גרמה לי לפספס כל כך הרבה דברים.

לכל אחת מאתנו יש את טביעת האצבע הייחודית שלה, את האור שלה, החוזקה שלה וכשאנחנו משתמשות בזה על מנת לעזור לאחרות, האחד ועוד אחד פתאום שווה לאינסוף.

כשהבטתי מהצד על החיבור בין הגברים שמתי לב שבמנוע ההפעלה שלהם יש את התיכנות הזה.. לעזור…”אח שלי… מה אני יכול לעזור לך?”. כשהקשבתי לשיחות רבות בהן השתתפתי התמוגגתי מהאופן שבו כל אחד מהיושבים ( רוב גברי) יודעי  לדייק את מה שהוא רוצה עבור עצמו ומבקש זאת בקול רם.   בלי להתבייש –

אני זוכרת את עצמי אומרת לעצמי בלב, שגם אני רוצה לפעול ממקום כל כך פשוט עבורי. לא יודעת מה אתכן – ברוב הפעמים חשבתי על מה יחשבו עליי אם אבקש עבורי, לעשות למען האחר היה הגיוני.

כשהגעתי לאורקה – לפני מספר שנים והכרתי את אורלי כרמון הבנתי שעל המודל הזה שלה חלמתי . זה מה שאני רוצה לעצמי.

מנהיגות, השפעה וקשרים הם הערכים המובילים בקבוצה ומבחינתי מדובר ברשת קשרים מטורפת!!!! של נשים ישראליות מכל העולם. ברגע שהצטרפתי בפייסבוק לקבוצה מהר מאד הוכפל כוחי באמצעות נשים עוצמתיות ופתאום גם לי הרגיש טבעי לקבל באהבה פרגון והכוונה. בכל סיטואציה נשאלתי על ידי אחרות במה אוכל לעזור לך… וזה עובד.

זה מדהים עד כמה החיבורים הללו מייצרים אדוות של הצלחות.

בשנה שעברה בעקבות פנייה של אורלי כרמון העברתי הרצאה בנושא מכפילת כוח בכנס נשים מנהיגות בקנדה והתוצאות לא אחרו לבוא, נכון שעשיתי הכנה טובה. כן למדתי לבדוק מה חשוב לי ומה נכון עבורי ועדיין השארתי מקום רב לגמישות מחשבתית משום שיש כל כך הרבה דברים שאני לא יודעת שאני לא יודעת.

לא ידעתי עד כמה החיבור הזה לנשים עוצמתיות ישפיע על תפיסת חיי.

בשבוע שעבר חזרתי מכנס שהפיקה אורלי בגאורגיה. כנס בנושא מנהיגות וחדשנות והפעם הכנס שולב גם עם טיולים וחוויות. יצרנו קשרים, קיבלנו השראה, למדנו דברים חדשים ונהנינו מהדרך.

בגאורגיה הרצתי על מנהיגות פנומנטלית – איך לייצר מטרות, לטייב אותן, לעבוד על המיינדסט ובאמצעות תהליך סדור לפרוץ את גבולות האני. לנוכח הצלחת ההרצאה  אני פותחת קורס של מנהיגות פנומנטלית בזום – אייך לייצר נקודת זינוק משמעותית בחיים ובעסקים. ברור לכן מי נתנו לי את הרעיון….

ממליצה בחום להיכנס לפייסבוק ולהצטרף לעשרות אלפי נשים שכבר אתנו, אגב לנשות העסקים יש גם אורקה ביזניס .

כשאמרתי שקהילת נשים יכולה לייצר כוח של תחנת כוח אמרתי זאת מניסיון אישי! בזכות נשים מדהימות בקהילה הזו ואורלי כרמון בראשה הגעתי למקומות שחלמתי עליהם ואף יותר מכך.

אז במסגרת העוצמה הזו יש גם אורקה אקדמי ואנחנו לומדות ומתפתחות ואני פותחת את קורס מספר 100 !!! של העוצמה הנשית הזו – קורס פרקטישינר NLP לנשים ישראליות מכל העולם בזום. פרפקט עבורי ומרגש – מוזמנות להצטרף אלינו לקורס.

כמה אמונות ותפיסות לו לאדם וכמה הפתעות נוכל לייצר עבור עצמנו אם רק נסכים להבין שאנחנו לא יודעים את מה שאנחנו לא יודעים.

לחיי ההצלחות של כולנו.

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

– הכותבת: טלי ווינברג מאמנת בכירה מוסמכת, טריינר NLP  הבעלים של מנטאלי – בית הספר להכשרת מאמנים ומנחי NLP, מרצה בארץ ובעולם בנושאים מגוונים, מלווה מנהלים  ומעבירה קורסים לדרגים השונים בחברות וארגונים

0529255566 | https://www.mentaliweinberg.co.il/

צילום: אורית סיני | פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הילה ביטון
הילה ביטון
6 months ago

מחפשים עבודה בלי לצאת מהבית?
לעבודה מהבית! אנחנו מחפשים עובדים בתחום הקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן ונתונים, והעתק הדבק! ניתן להגיע ל12,700 בחודש ומעלה!
אין צורך בניסיון לפרטים- 052-4313764 פנו אלינו בוואטספ

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הילה ביטון
הילה ביטון
6 months ago

מחפשים עבודה בלי לצאת מהבית?
לעבודה מהבית! אנחנו מחפשים עובדים בתחום הקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן ונתונים, והעתק הדבק! ניתן להגיע ל12,700 בחודש ומעלה!
אין צורך בניסיון לפרטים- 052-4313764 פנו אלינו בוואטספ

דילוג לתוכן