news08.net/ads.txt

טסים לחו”ל? אלו הדברים שלא כדאי לכם לשכוח. תוכן ממומן ע”י אמריקן אקספרס (אקספרס פרימיום)

החגים אשר קרבים ובאים הם ללא ספק הזדמנות נהדרת לעלות על מטוס, לצאת לחופשה לחזור לראות את כל מה שיש לעולם להציע לנו. הנה כל הדברים שחשוב לעשות או לקחת איתכם לפני הטיסה

אחרי כמה שנות קורונה מאתגרות, בהן נבצר מאיתנו לצאת לחופשות, קל לראות כי בכל הנוגע לטיסות לחו”ל, החיים חזרו פחות או יותר למסלולם, השמיים פתוחים ואנו יכולים לשוב ולטוס לחו”ל – ומהו זמן טוב יותר לכך מאשר חגי תשרי? על מנת שתוכלו ליהנות מחופשה חלומית באמת, ואם תקופת ההקפאה של הקורונה קצת גרמה לכם לשכוח, ארגנו עבורכם מדריך עם כמה דברים שפשוט אסור לכם לפספס לפני הטיסה. בואו נצא לדרך.

היערכות כלכלית

מטבע הדברים, חופשה טובה ומהנה לרוב כרוכה בהוצאה כלכלית, אליה יש להיערך היטב מראש. במסגרת ההיערכות לחופשה, הקפידו שלא רק לחסוך כסף בתכנונים, בטיסות ובמלונות, אלא גם לבחון כל מיני אופציות להוזלת העלויות, כמו למשל הטבות מחברת האשראי. כיום ישנם לא מעט כרטיסי אשראי שמעניקים הטבות או הנחות על עמלות המרה, הן בשדה התעופה והן במדינות שונות בחו”ל, ויכולים לחסוך לכם לא מעט כסף, או לכל הפחות – לספק לכם פינוקים ללא עלות. על מנת שתוכלו ליהנות מההטבות האלה, מומלץ להשתמש בכרטיס אשראי* בינלאומי, שגם יחסוך מכם את הצורך להשתמש בכסף מזומן ויאפשר לכם התנהלות נוחה יותר במהלך החופשה.

ביטוח נסיעות לחו”ל

ביטוח נסיעות לחו”ל הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לרכוש טרם הטיסה, כיוון שמדובר בביטוח שמגן עליכם במקרים של בעיה רפואית בחו”ל, אשר ללא ביטוח רפואי, הטיפול בה עלול להגיע לסכומים גבוהים ביותר. פרט לכך, ביטוח נסיעות לחו”ל לעיתים קרובות כולל כיסויים חשובים נוספים, כמו למשל חילוץ, פיצוי כספי במקרה של אי הגעת הכבודה וכדומה, כפי ששמענו שקורה לא מעט לאחרונה, בשל עומסים בשדות תעופה שונים ברחבי העולם.

מסמכים חשובים

חשוב מאוד לזכור לקחת איתכם מסמכים חשובים כמו רישיון הנהיגה שלכם, אם אתם מתכננים לשכור רכב ביעד, פרטי ביטוח הנסיעות לחו”ל וכמובן – את הדרכון שלכם, שכן בלעדיו לא תוכלו לצאת מהארץ. אבל לפני שאתם בכלל מכניסים את הדרכון לתיק, ואפילו לפני שאתם מתחילים לתכנן את החופשה, זכרו גם לבדוק את התוקף שלו, ואם יש צורך – לחדש אותו לפני הטיסה. על אף שניתן לחדש את הדרכון גם בסניף של רשות האוכלוסין וההגירה בשדה התעופה עצמו, ממש שעות לפני הטיסה,  פעולה זו כרוכה בעלות גבוהה שלמעשה תקצץ בתקציב הטיול שלכם, ולכן מומלץ להימנע מכך ולהיערך לחידוש מראש.

תכנון מקדים

עבור רוב האנשים, חופשה טובה לרוב כרוכה בהיכרות כלשהי עם יעד הטיול, קריאה עליו ותכנון מקדים. אין פירוש הדבר שעליכם לתכנן כל רגע ורגע בטיול, ומומלץ כמובן להשאיר מקום וזמן גם לפעילויות ספונטניות, או סתם לטייל וללכת לאיבוד ברחובות העיר הסוחפת, אך היכרות טובה יותר עם היעד תאפשר לכם ליהנות מאטרקציות ופעילויות רבות יותר ולנצל באופן טוב יותר את זמן החופשה. כדאי לעשות רשימה של משהו אחד בכל יום שאתם ממש לא רוצים לפספס ולבנות את שאר היום סביבו.

כרטיס סים בינלאומי

כרטיס סים בינלאומי יאפשר לכם לתקשר עם הארץ, להשתמש ב-GPS וליהנות מאינטרנט זמין יותר באופן כללי במהלך הטיול, ולכן מומלץ מאוד לרכוש כרטיס כזה טרם הטיול. ניתן לרכוש חבילת תקשורת מהארץ, להגיע ליעד ולרכוש שם כרטיס מקומי, או (אם הטלפון הסלולרי שלכם תומך בכך) לקנות ESIM – כרטיס סים בינלאומי וירטואלי. אגב, אם כבר דיברנו על כרטיס סים – זכרו גם להביא איתכם את כל האביזרים שאתם זקוקים להם לצורך השימוש בטלפון, כמו למשל מטען ומתאם חשמלי לשקע החשמל של היעד אליו אתם נוסעים.

אריזות קטנות

אם אתם מעוניינים להביא איתכם תמרוקים כמו סבון, שמפו, דיאודורנט, בושם וקרמים, רצוי מאוד לרכוש אריזות ובקבוקונים קטנים, שאליהם תוכלו להעביר כמות מדודה מכל אחד מהמוצרים הללו. הפעולה הזו לא רק תאפשר לכם לחסוך הרבה מקום ומשקל במזוודה, אלא גם תמנע מכם בזבוז מיותר של המוצרים, ואף תאפשר לכם להעלות אותם איתכם למטוס בעת הצורך.

העיקר הבריאות

אם אתם סובלים ממחלה כרונית כלשהי, נוסעים לחו”ל לתקופה ארוכה או נוסעים למקומות שבהם רמת ההיגיינה ירודה – חשוב לקחת איתכם תרופות קבועות ותרופות בסיסיות, שיאפשרו לכם להתמודד עם בחילות, כאבי בטן, כאבי ראש וכדומה. בנוסף לכך, רצוי מאוד לקחת ערכה לעזרה ראשונה שכוללת תחבושות, פלסטרים וחומרי חיטוי. גם אם אתם בבירה אירופאית מודרנית, בה בטוח תוכלו למצוא דברים כאלו ללא בעיה, עדיף להצטייד מראש ולא למצוא את עצמכם מנסים להבין מה זה “אקמול” בצ’כית.

אז יאללה, נוסעים?

אחרי שהכנתם את הדרכון, את ביטוח הנסיעות, את כרטיס האשראי הבינלאומי שיחסוך לכם את הצורך בלהסתובב עם מזומן זר, ובעיקר את מצב הרוח – המטוס מחכה לכם. תכנון והערכות מוקדמת יהפכו את החופשה שלכם למהנה יותר, בטוחה יותר ויעילה יותר. נסיעה טובה!

*הנפקת הכרטיס וגובה המסגרת נתונים לשיקול דעתה הבלעדי של המנפיקה אמריקן אקספרס בע”מ ו/או אקספרס פרימיום בע”מ. בכפוף לתנאי החברה ולתנאים המפורטים באתר, ההטבות עשויות להשתנות מעת לעת. אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

** הפרסום איננו מהווה הצעה ו/או התחייבות למתן הלוואה/אשראי.

*** מידע כללי בלבד. אין לראות באמור משום המלצה ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן