news08.net/ads.txt

טקס חלוקת מלגות לסטודנטים התקיים בקריית מלאכי

חלוקת מלגות לסטודנטים תושבי קריית מלאכי התקיימה במעמד ראש העיר אליהו זהר. מאז שנת 2021 מלגות הסטודנטים נמצאים בבסיס תקציב העירייה ומגיעות ל-400,000 ש”ח בשנה

עשרות סטודנטים הגיעו לערב חלוקת המלגות שהתקיים באולם ‘וויטי’ במתנ”ס העירוני. את הערב הובילה ליבנת אוחיון פרץ רכזת חיילים משוחררים במרכז הצעירים.

ראש העיר אליהו זהר ברך את הסטודנטים והודה למשנה לראש העיר שלומי מלכה הממונה על הצעירים והנוער וכן ללבנת אוחיון פרץ, על עבודתה בליווי הסטודנטים לאורך השנה.

התקציב הכללי של המלגות לסטודנטים בקריית מלאכי עומד על כ-400,000 ש”ח בשנה, כאשר 200,000 ש”ח מתוכם עבור המלגה העירונית והיתר הוקצו למגוון מלגות נוספות בשיתוף פעולה עם מפעל הפיס: מלגות מוגדלות לחונכי פר”ח, קהילת הסטודנטים של תוכנית “אתנחתא”, תוכנית “מצפן” המעודדת גיוס משמעותי לצה”ל ופיתוח אישי בקרב בני נוער, בהובלת סטודנטים בוגרי יחידת מגלן ותוכניות נוספות בתחום מעורבות קהילתית בעיר.

מלגה מוגדלת נוספת היא של קהילות הסטודנטים ‘תוצרת הארץ’ אשר יכולה להגיע עד ל-16,000 ₪. ההשקעה בסטודנטים מתבטאת היטב גם במספר הסטודנטים ההולך ועולה מידי שנה באחוזים רבים.

את המלגות חילקו ליבנת אוחיון פרץ ומ”מ מנכ”ל העירייה יוסף כהן. צעירות וצעירים צעירים שיש להם שאלות או התייעצות, מומלץ לפנות למרכז הצעירים בפייסבוק/באינסטגרם או בטלפון: 08-8602553.

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן