news08.net/ads.txt

טקס מלגות המסורתי נערך לארגון נכי צה”ל במחוז השפלה

טקס מלגות המסורתי של ארגון נכי צה”ל במחוז השפלה התקיים, בו השתתפו 110 נכי צה”ל ובכללם כ-90 מקבלי מלגות לימודים ויוצרים וכ-20 נכים חדשים שהצטרפו לארגון על  מנת ללמוד מקרוב את עבודת הארגון ואת האפשרויות להיעזר בו. 

יו”ר המחוז שרוני דקל נחשוני נשא דברים בפני הנוכחים, הביע את הערכתו הרבה למקבלי המלגות והיוצרים וציין שגם הוא בעבר  נעזר ע”י הארגון לצורך לימודיו האקדמאים וזו הזדמנות גם להודות לתורמים שמסייעים במסלול שהינו מהחשובים ביותר לשיקומו של הנכה. כל אחד ממקבלי המלגות הינו הצלחה של התמודדות והעצמה.  בין מקבלי המלגות החברים גל מליחי לוחם ביחידת מגלן שנפצע קשה במהלך פעילות בעזה וחן שוורץ שנפצע קשה במהלך פיגוע ירי, מדובר בשני מקרים של נכים ששיקמו חייהם בצורה מעוררת הערכה  והחלו לימודים אקדמאים. יו”ר המחוז שרוני דקל ציין את חשיבות מסלול שיקום הלימודים וכי מאמין שאין להסליל נכים למקצועות שאינם חפצים בהם. יש לפתח מגוון דרכים נוספות לשיקום מקצועי עם דגש חזק על לימודים אקדמיים ברמה גבוהה. מבחינתו האחריות על שיקום הנכים הנו בראש ובראשונה ויעמוד לצידו של כל נכה על מנת שיקבל את הסיוע בנתיב הנכון ביותר עבורו.

יו”ר המחוז שרוני דקל נחשוני מציין כי גם הוא כנכה קשה שנפצע באורח אנוש והיה רתוק לכיסא גלגלים במשך שנתיים וחצי נעזר במסלול לימודים והסתייע במלגות לימודים לשיקומו עם השנים, חזר לשרת בצה”ל וכיום משמש כסמג”ד במילואים פעיל בגדוד הדלק הדרומי, מכח הערכתו למשרתי צה”ל  החליט שרוני להמשיך את דרכו בתפקידו הנוכחי כיו”ר מחוז השפלה מזה כ-7 חודשים.

מבין מקבלי המלגות הציג שלמה יחזקאלי את יצירתו ספר שנכתב על ידו כנציג מקבלי המלגות נשא דברים בדבר חשיבות המלגות והערכתו לפרויקט זה .שלמה סחף את הנוכחים בפרק מרתק מספרו בו חשף פרק שעבר במסלול חייו כמפקד צבא  שרבים לא ידעו עליו. 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן