טקס נטיעת גן זיכרון לנופלי ונופלות תיכון מו”ר במודיעין

השנה הצטרפו למעגל השכול של בוגרות ובוגרי מו”ר חמישה נופלים מטובי בניה ובנותיה של העיר.

ביום חמישי, 8.2, כ”ט בשבט. נערך בבית הספר מו”ר טקס עם המשפחות השכולות ולאחריו נטיעת שדרת עצי פרי לזכרם של נופלי ונופלות ביה”ס.

השנה הצטרפו למעגל השכול של בוגרות ובוגרי מו”ר חמישה נופלים מטובי בניה ובנותיה של העיר. לכל אחת ואחד מהם סיפור חיים אישי מופלא שנגדע, כולם סיפורה היפה של הארץ הזו, והם מצטרפים לחמשת הבוגרים שנפלו.

את הטקס כיבדו בנוכחותם המשפחות השכולות, נציגי העירייה ובהם ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך, נציגי מועצת העיר, ועד הרובע מכבים רעות ועמותת נאות רעות אשר תרמו את העצים וסייעו בהקמתו. האירוע החל בטקס מרגש אותו הובילו נציגי תלמידים מהחטיבה והתיכון, בליווי ההרכב המוזיקלי. האולם היה מלא בתלמידים, בוגרים וצוות שהגיעו לכבד את המעמד. לאחר הטקס, התקיימו נטיעות עצים בגן החדש שהוקם לכבודם ולזכרם.

אהובה פרי אימו של איתי פרי ז”ל, נשאה דברים בשם המשפחות: ״כאן במקום זה איתי התחנך. הוא התחנך לנתינה, לחברות, לאהבת הארץ ואהבת המדינה. ערכים אלו ליוו אותו בכל תחנות חייו. בית גידול זה הצמיח, וממשיך להצמיח חבורה איכותית, ערכית, תורמת בכל תחומי החיים המקיפים את כולנו, תודה לכם על מי שאתם ומה שאתם. מי ייתן וכולנו נזכה לחיות במדינה טובה, אכפתית, מכבדת, הראויה למחיר הכבד שכולנו שילמנו.”

רוני פולט מנהל ביה”ס אמר בנאומו כי “הנצחת כולם חשובה לנו כדי שנזכור את דרכם ואת רוחם, שנמשיך לחנך את הדורות הבאים לאורם, ועל מנת שנבטיח שמותם לא היה לשווא. לרוח ההתנדבות והנתינה המאפיינת את בית הספר יש מחירים כואבים, אך אנו נמשיך לחנך לדרך זו גם את הדורות הבאים.”

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעין-מכבים-רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן