news08.net/ads.txt

טרגדיה נמנעה בלוד: פעוטה נשכחה ברכב פרטי במשך שלוש שעות וניצלה בנס על ידי עובר אורח

תודה לאל שאנו לא נאלצים לבשר בפניכם בשורה איומה: הבוקר (שלישי) נמנע אסון כבד בלוד לאחר שפעוטה נשכחה ברכב פרטי במשך כשלוש שעות ורק בנס, עובר-אורח ששמע בכי בוקע מהרכב מצא אותה, הוציא אותה מייד, הזמין מד”א והילדה טופלה על ידי גורמי הרפואה. מתחקיר ראשוני עולה כי דלת הרכב הייתה מעט פתוחה ובכך נכנס אוויר ומנע טרגדיה.
ראש עיריית לוד, יאיר רביבו: “בכל שנה לצערנו הרב ישנם אסונות מסוג זה וילדים מוצאים את מותם הטראגי תחת השמש הקופחת. הסכנה, במיוחד במדינות חמות כמו ישראל, היא גדולה. בימים חמים הטמפרטורה ברכב סגור יכולה להגיע ל-70 מעלות צלזיוס, כשעיקר ההתחממות מתרחשת בחצי שעה הראשונה. תינוקות מגיבים במהירות גבוהה יותר ובאופן חמור יותר לחום קיצוני, בשל מבנה גופם. גם בימים שאינם חמים במיוחד, התינוקות נמצאים בסיכון גבוה לפגיעה חמורה ועד מוות. לאור זאת חשוב להבין שלא משאירים ילדים ברכב – אפילו לא לרגע, וגם לא כשהחלונות פתוחים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן