news08.net/ads.txt

טרגדיה ערב החג: עובד חברת החשמל התחשמל ממתח גבוה – מותו נקבע בקפלן, עובד נוסף נפצע באורח קשה

טרגדיה קשה ערב החג: שני צוותי כיבוי פעלו אמש בחילוץ עובדי חברת חשמל שהתחשמלו בעת עבודתם על עמוד מתח גבוה בסמוך למושב בן זכאי.

לדברי כיבוי אש “הצוותים הגיעו במהירות והבחינו שהאיש עדיין חי ותקוע על העמוד והחלו בפעולות חילוץ מהירות תוך סיכון חייהם על מנת שיקבל טיפול רפואי בהקדם. תוך מספר דקות הצליחו לוחמי האש להוריד את העובד כשהוא חי וכוחות מד”א ואיחוד הצלה החלו לטפל בו”.

אלא שזמן קצר אחר כך הוברר כי מאמצי ההחייאה עלו בתוהם.

אשר מלכה ראש צוות יבנה באיחוד הצלה: “כאשר הגעתי למקום מצאתי נפגע אחד שוכב ללא דופק וללא נשימה ויחד עם חובשים נוספים התחלתי בפעולות החייאה מתקדמות. פצוע נוסף טופל במצב קשה על ידי מתנדבי איחוד הצלה בעודו תלוי באוויר על גבי עמוד חשמל. כוחות הכיבוי במקום ופועלים לחלצו”.

ממשטרת ישראל נמסר כי “במהלך הלילה התקבל דיווח במשטרת ישראל על שני עובדי חברת החשמל שנפצעו במהלך עבודה על עמוד חשמל, בשטח פתוח סמוך למושב בן זכאי. פצוע אחד כבן 50 פונה במצב קשה לבית החולים תל השומר. פצוע נוסף כבן 46, פונה במצב אנוש לבית החולים קפלן ובבית החולים נקבע מותו. מחקירה ראשונית עולה חשד לפיו מדובר בתאונת עבודה, הועבר דיווח למשרד העבודה ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע”.

ממד”א נמסר: “בשעה 00:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על שני עובדים שככה”נ התחשמלו במהלך עבודה על סמוך למושב בן זכאי. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים קפלן ושיבא בתל השומר 2 פצועים קשה”.

הפאראמדיקים של מד”א אלישע ארגואן ועודד שינקמן סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 40 שוכב סמוך לעמוד חשמל לאחר שנפל ככה”נ מגובה של כ-5 מטר לאחר שהתחשמל, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן שוקים חשמליים עיסויים והנשמה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי. על העמוד נלכד פצוע נוסף גבר כבן 40 לאחר שהתחשמל וסבל מכ- 70% כוויות בגופו, הוא היה בהכרה ותיקשרנו איתו, תוך שהכבאים מחלצים אותו , הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית חולים כשמצבו קשה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן